۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۷۰۶۶۳

نماینده ولی فقیه در هندوستان درگذشت عالم برجسته کشمیر را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در هندوستان روز پنجشنبه در پیامی درگذشت یکی از علمای برجسته منطقه کشمیر را تسلیت گفت.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی پور نماینده ولی فقیه در هندوستان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی مهدوی پور نماینده ولی فقیه در هندوستان در پیامی درگذشت حجت الاسلام سید مقصود حسین رضوی را به حضرت ولی عصر (عج)، علما، حوزه های علمیه و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: این شخصیت خدوم و از مدیران موفق حوزه و عضو مجمع جهانی اهل بیت (ع) هندوستان و ازعالمان بزرگ کشمیر محسوب می شد که با عقلانیت و حسن تدبیر توانست جایگاه قابل احترامی را در منطقه کسب کند.

در ادامه این پیام اضافه شده است این شخصیت خدوم بیش از چهل سال صادقانه در منطقه کشمیر برای نشر معارف اهل بیت (ع) تلاش کرد و با تاسیس حوزه های علمیه امام رضا (ع) وحضرت فاطمه زهرا (س) صدها شاگرد و مبلغ تربیت کرد.

در ادامه این پیام آمده است ایشان همواره دغدغه مسائل فرهنگی جوانان را داشت و با بصیرتی تام پشتیبان انقلاب اسلامی ایران و تابع ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر تقلید بود و فعالیت های خوبی در راستای ترویج اندیشه انقلاب اسلامی انجام داد.

'غلامرضا انصاری' سفیر جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو نیز در پیامی،درگذشت حجت الاسلام رضوی را به حضرت ولی عصر،حوزه های علمیه و خانواده وی تسلیت گفت.

درادامه این پیام آمده است این عالم بزرگ با تربیت صدها شاگرد از خود باقیات صالحات به یادگار گذاشت.

به نوشته ایرنا، حجت الاسلام محمد رضا صالح رییس نمایندگی جامعه المصطفی در هندوستان و تعدادی از مسؤولان نهادهای ایرانی مستقر در دهلی نو نیز در پیام های جداگانه ای درگذشت حجت الاسلام رضوی را تسلیت گفتند.

حجت الاسلام سید مقصود حسین رضوی عضو مجمع جهانی اهل بیت (ع) عصر روز چهارشنبه به علت سکته قلبی در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شهر قم دارفانی را وداع گفت./847/ب102/د

ارسال نظرات