۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۴۷۱۷۹۱
روحانی پاکستانی:

خون شهید نمر نظام آل‌سعود را سرنگون خواهد کرد

معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مراسم اولین سالگرد اعدام شیخ نمر تأکید کرد که خون این شهید سبب بیداری جهان اسلام شد.
حجت الاسلام  احمد اقبال رضوی 

به گزاش خبرگزاری رسا، مراسم اولین سالگرد شهادت آیت اللہ شیخ نمر باقر النمر از علمای شیعه عربستان، از سوی انجمن امامیه پاکستان در مسجد خیر العمل شھر کراچی پاکستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد اقبال رضوی معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، حجج الاسلام شیخ محمد حسن، شمس الحسن رضوی و منور عباس زیدی سخنرانی کردند.

حجت الاسلام رضوی به فلسفه شھادت و اھمیت شھیدان از نگاہ اسلام اشارہ کرد و بیان داشت: خداوند متعال در قرآن کریم تأکید می کند که شھید زندہ است و نھضت او نیز پابرجاست.

وی با بیان این که شھید نمر علیه نظام ظالم و دولت ستمکار قیام کرد، گفت: آل سعود با کشتن شیخ نمر می خواست صدای انقلاب را دفن کند اما این صدا بلندتر شد.

نایب دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با تاکید بر این که فریاد آزادی طلبی شیخ نمر و قیام او علیه دولت ستمشاھی، جھان اسلام را بیدار کرد اظھار داشت: خون این روحانی مبارز شیعه، دولت آل سعود را نابود خواھد کرد.

وی با اشارہ به این که جنبش بیداری اسلامی و مبارزہ با تروریسم در جھان به پیروزی نزدیک می شوند تصریح کرد: مردم عراق و سوریه بر مشکلات خود فائق آمدند و به زودی خبر پیروزی مردم بحرین و یمن نیز به گوش ما خواھد رسید./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات