۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۷۲۴۱۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

ضرورت پرهیز از طرح مسائل جناحی در برنامه‌های دهه فجر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: باید از مسائل سیاسی و جناحی در ایام دهه فجر خودداری شود و رویکرد برنامه‌ها در این ایام بصیرت‌افزایی و بازخوانی آرمان‌های انقلاب باشد.
ابراهیم‌زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مرتضی ابراهیم‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب حفظ آرمان‌های شهدا است و سیاست‌های دهه فجر نیز بر این آرمان‌ها استوار است.

وی با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در ایام دهه فجر مورد توجه قرار بگیرد، گفت: ایجاد زمینه برای تحقق شعار اقتصادمقاومتی یکی از سیاست‌های دهه فجر است و باید مسؤولان به این موضوع توجه کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: در ایام‌الله دهه فجر باید از فضای مجازی به عنوان بستری مناسب درباره برنامه‌های دهه فجر استفاده شود، این برنامه‌ها باید به صورت عمومی و تأثیرگذار باشد.

حجت الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه باید تلاش کنیم برنامه‌های دهه فجر تضعیف کننده انقلاب اسلامی و وحدت ملی نباشد، تصریح کرد: برخی‌ها دلشان برای نظام نمی‌‌سوزد و به دنبال تضعیف انقلاب هستند، با تلاش باید توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه پیروزی‌هایی که امروز فراتر از انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنیم نشان از جبهه مقاومت در منطقه دارد، ادامه داد: تأثیر انقلاب اسلامی در تحولات منطقه‌ای یکی از موضوعات مهم است که باید در برنامه‌‌های دهه فجر در دستور کار قرار بگیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصادمقاومتی شعار ایام دهه فجر سال جاری است، خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی و معرفت‌افزایی، ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیام فرهنگ انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که باید در ایام دهه فجر مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام ابراهیم‌زاده اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات ولایت فقیه اشتغال است که امیدواریم مسؤولان و مردم در این زمینه تلاش کنند و از کالاهای ایرانی استقبال کنند و با خرید خود کالاهای ایرانی را حمایت کنند.

وی با بیان اینکه باید به مسائلی مانند جلوه‌های هنری و جذابیت آن توجه شود، افزود: باید از مسائل سیاسی و جناحی در ایام دهه فجر خودداری شود و رویکردهای برنامه‌ها در این ایام بصیرت‌افزایی و بازخوانی آرمان‌های انقلاب باشد.

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به عناوین روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: 12 بهمن‌ماه روز انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری، 13 بهمن‌ماه روز انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، مشارکت اجتماعی، عدالت و پیشرفت، 14 بهمن‌ماه روز انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت، 15 بهمن‌ماه روز انقلاب اسلامی، قرآن، رسالت زینبی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) و 16 بهمن‌ماه روز انقلاب اسلامی، منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی نام‌گذاری شده است.

حجت الاسلام ابراهیم‌زاده عنوان کرد: همچنین 17 بهمن‌ماه روز انقلاب اسلامی، جوانان، نهضت علمی و اقتصادمقاومتی، 18 بهمن‌ماه روز انقلاب اسلامی، هویت دینی، ترویج معنویت، فرهنگ و تمدن اسلامی، 19 بهمن‌ماه روز انقلاب اسلامی، انقلابی‌گری، آمادگی دفاعی، اقتدار و عزت اسلامی، 20 بهمن‌ماه روز انقلاب اسلامی، وحدت ملی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین‌المللی، 21 بهمن‌ماه روز انقلاب اسلامی، الهام‌بخشی، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ دشمن و 22 بهمن‌ماه روز انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از دیگر عناوین روزهای دهه فجر است./202/880/ب1

ارسال نظرات