۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۴۷۴۹۸۳
آیت الله موسوی جزایری:

عنایات الهی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران مشهود بود

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به دهه فجر و دوازدهم بهمن ماه به عنوان سالگرد پیروزمندانه بازگشت امام امت به وطن پس از یک دوره تبعید و مظلومیت، گفت: در این باره دست خداوند در کار بود و سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.
آیت الله موسوی جزایری، نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های عبادی سیاسی این هفته که در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و اشاره به آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران، آن را بسیار تأسف آور و ناراحت کننده خواند.

وی ابراز داشت: در این حادثه آتش نشانان حماسه آفرینی کردند؛ آنها همیشه در جبهه هستند و جانشان در خطر اما در این حادثه چند تن از آتش نشان ها در ساختمان پلاسکو گرفتار شدند و متاسفانه تا کنون از سرنوشت آنها خبری در دست نیست.

امام جمعه اهواز با بیان این که در ساختمان پلاسکو با وجود اینکه چندین بار اخطارها داده شد اما ضوابط امنیتی و ایمنی رعایت نشده و نسبت به اخطارها بی اعتنایی کرده اند، گفت: اگر در وقت خود برای ایمنی ساختمان هزینه لازم صرف می شد اکنون شاهد این خسارت جانی و مالی عظیم نبودیم؛ در این حادثه افزون بر از دست دادن جان عزیزانی که نمی توان برای آن قیمتی انتخاب کرد، سرمایه های بسیاری در آتش سوخت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با ابراز نارضایتی از عدم پرداخت خسارت سیل زدگان سال گذشته در استان خوزستان و تذکر به مسؤولان، اظهار داشت: سال گذشته در بعضی نقاط شاهد سیل عظیم در استان و گرفتاری خانواده های بسیاری بودیم اما تاکنون خسارت آنها پرداخت نشده و لازم است که اقدام سریعی در این زمینه صورت گیرد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به دهه فجر و دوازدهم بهمن ماه به عنوان سالگرد پیروزمندانه بازگشت امام امت(ره) به وطن پس از یک دوره تبعید و مظلومیت، گفت: در این باره دست خداوند در کار بود و سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد که امیدواریم خداوند این پیروزی را به ظهور امام زمان(عج) متصل کند.

وی با اشاره به شعری مبنی براینکه «نابرده گنج رنج میسر نمی شود»، گفت: پیروزی که امام خمینی(ره) به دست آوردند حاصل رنجی بود که برای آن کشید. بختیار به عنوان آخرین نخست وزیر شاه وقتی متوجه شد امام خمینی(ره) مصمم به بازگشت به میهن است دستور داد تا فرودگاه مهرآباد به وسیله تانک ها اشغال شود تا مانع ورود حضرت شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که پس از این اتفاق بسیاری از علما از شهرهای بزرگ ایران به تهران آمدند و در دانشگاه تهران تحصن کردند و مردم نیز در حمایت از این اقدام دسته دسته دیدن کردند، ادامه داد: با توجه به اینکه اعتصاب صنعت نفت در خوزستان بسیار با اهمیت بود و نمی توانستیم آن را رها کنیم بنابراین به این مراسم نرفتیم./202/9453/ب1

ارسال نظرات