۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۴۷۵۳۱۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

برنامه‌های دهه فجر تبدیل به تریبون سیاسی و جناحی نشود

عسکری بر لزوم نوآوری و فراگیری برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و گفت: برنامه‌های دهه فجر باید با استفاده از جلوه‌های هنری و بر اساس ارزشها و ملاکهای انقلاب اسلامی باشد، ضمن اینکه باید از جناح گیری‌های سیاسی و حزبی در تریبون دهه فجر جلوگیری کرد.
جعفر عسگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسکری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، صبح امروز در نشست خبری ستاد و کمیته‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با اصحاب رسانه، انقلاب اسلامی را نعمتی دانست که اگر شکر آن را به جا نیاوریم یقینا از ما گرفته خواهد شد.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا و مبارزین است و به عنوان یک امانت در این مقطع حساس جهان در اختیار ما قرار دارد و شرط لازم این است که ما امانتدار خوبی باشیم، آثار این انقلاب در جهان مشهود است و کافی است ما این انقلاب را به درستی در جهان تبیین کنیم.

عسکری بیداری بشریت و احیای دین را از برکات و آثار انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم و بزرگ انقلاب اسلامی ولایت فقیه است، هیچ کجای دنیا فرد حکیم و عالمی نظیر رهبر معظم انقلاب و امام خمینی در رأس یک حکومت حضور ندارند، این روزها شاهد انتخابات آمریکا بودیم و شاهد بودیم که این مدعیان تمدن و حقوق بشر در مناظرات انتخاباتی خود چه افشاگری هایی کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، امنیت را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: یادمان نرفته است فتنه گران در سال 88 چه کردند با نظام و انقلاب اسلامی و آمریکا که حامی این فتنه بود امروزه آثار این فتنه را در کشور خود و در اتفاقات و اغتشاشات پس از انتخابات خود شاهد است، یکی از دشمنی‌های شاخص استکبار با انقلاب اسلامی خلق داعش است که امروزه شاهد پیروزی جبهه مقاومت بر این جریان تروریستی هستیم.

اگر بصیرت و روحیه انقلابی نباشد روند انقلاب اسلامی کند خواهد شد

وی بصیرت را لازمه ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: اگر بصیرت و روحیه انقلابی و جهادی نباشد یقینا با دشمنی‌های دشمن و فتنه‌ها روند انقلاب اسلامی کند خواهد شد، دشمنان با گستاخی در حال زیر سؤال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و در این زمینه استفاده ویژه‌ای از فضای مجازی می‌برند، به همین دلیل لازم است این دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان و نوجوان به درستی تبیین کنیم.

عسکری با اشاره به دستاوردهای علمی و فناوری و نظامی کشور در دوران پس از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: رسالت خطیر مهم و سرنوشت سازی که امروزه به دست مردم مسلمان ایران است بسیار خطیر و سنگین است و باید برای متوجه شدن مردم نسبت به این رسالت باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی برای مردم تبیین شود و امید و نشاط به جامعه تزریق شود و اجازه ندهیم برخی جریانات امید و نشاط را از جامعه بگیرند و فضای مجازی را تبدیل به قربانگاه جوانان و نوجوانان تبدیل کنند و لازم است رسانه‌ها در این زمینه ورود جدی پیدا کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری بیش از 2 هزار برنامه از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به مناسبت دهه فجر، تصریح کرد: بایدها و نبایدهایی به همت شورای هماهنگی تبلیغات برای برنامه های دهه فجر تعیین شده است، ضمن اینکه تلاش شده است دستگاه‌ها و نهادها در همه سطوح درگیر اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلمی در استان اصفهان باشند.

برنامه‌های دهه فجر نباید تبدیل به تریبون سیاسی و جناحی شود

وی بر لزوم نوآوری و فراگیری برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر باید با استفاده از جلوه‌های هنری و بر اساس ارزشها و ملاکهای انقلاب اسلامی باشد، ضمن اینکه باید از جناح گیری‌های سیاسی و حزبی در تریبون دهه فجر جلوگیری کرد.

عسکری خاطرنشان کرد: اداره اطلاعات اصفهان نمایشگاهی را تحت عنوان موزه عبرت با موضوع جنایات دوران منحوس پهلوی در دهه فجر راه اندازی کرده است که می‌تواند برای نسل جوان و نوجوان آموزنده باشد، حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری ساعت 9 صبح 12 بهمن سخنران ویژه برنامه ورود امام خمینی به ایران در گلستان شهدای اصفهان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، ضمن اعلام برخی برنامه‌های دهه فجر، اظهار کرد: از رسانه‌های انتظار می‌رود امانتدار انقلاب اسلامی باشند، این مهم با معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی انجام خواهد شد، لازم است رسانه‌های مکتوب و ملی و مجازی در زمینه بصیرت افزایی با محوریت انقلاب اسلامی اقدامات جدی انجام دهند./202/1304/ب1

ارسال نظرات