۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۷۶۷۷۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان:

کتاب "درد شیرین" روایت 5 جانباز بالای 70 درصد همدان رونمایی می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید همدان از رونمایی کتاب "درد شیرین" روایت دردهای پنهان و شیرین 4 تن از جانبازان دوران دفاع مقدس در همدان خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر و روز گرامیداشت شهید از 670 خانواده شهید و ایثارگر در همدان بازدید می‌شود.
رونمایی

ناصر عارف مدیر کل بنیاد شهید همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اظهار داشت: با توجه به اینکه روز بزرگداشت مقام شهید در کشور 22 اسفند ماه است به همین مناسبت برنامه‌های این روز از 22 بهمن ماه الی 22 اسفندماه در سطح استان برگزار می‌شود.

 

عارف عنوان کرد: به این مناسبت کتاب زندگینامه و خاطرات5 جانباز بالای 70 درصد همدان نیز با عنوان درد شیرین در همدان رونمایی می‌شود.

 

وی افزود: این کتاب برگرفته از خاطرات جانبازان ۸ سال دفاع مقدس استان همدان است که زندگی هر کدام از این جانبازان بالای ۷۰ درصد نکات خاطره انگیز، جالب، منحصر به فرد و مملو از مظلومیت و صبوری و شجاعت را در دل خود دارد.

 

مدیر کل بنیاد شهید همدان، ادامه داد: در این کتاب زندگی جانبازان به نام‌های علی اصغر پرکان "جانباز دو چشم نا بینا"، حمید رضا ربیعی "جانباز شیمیایی"، علی جان نجفیان متهور "جانباز دو دست قطع "، دکتر ابراهیم محمود آبادی"جانباز قطع نخاع" و علی معصومی "جانباز دو پا قطع" را روایت می‌کند.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه‌ شاخص پیش بینی شده در این ایام گفت: اکنون 5 جلد از وصیتنامه 21 جلدی شهدای استان در حال چاپ است که در صورت آماده سازی به مناسبت روز گرامیداشت شهید رونمایی می‌شود.

 

عارف از برگزاری "میهمانی لاله‌ها" به مناسبت دهه فجر در گلزار شهدای همدان خبر داد و افزود: این برنامه به طور همزمان در تمام 692 گلزار شهدای استان همدان برگزار می‌شود.

 

وی اظهار داشت: برنامه اصلی این مراسم ساعت 15 روز پنج‌شنبه 14 بهمن ماه جاری در گلزار شهدای مرکز استان که حدود 2 هزار شهید همدان در آنجا آرمیده‌اند برگزار می‌شود.

 

مدیر کل بنیاد شهید همدان، در پایان گفت: در این مراسم برنامه‌هایی چون سخنرانی و خیر مقدم، خاطره گویی یکی از ایثارگران دوران انقلاب اسلامی و با توجه به سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها مدیحه سرایی و گلباران مزارهای شهدا را در نظر داریم./979/ت302/ق

ارسال نظرات