۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۴۷۹۹۹۸
نماینده ولی فقیه در نجف آباد:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن، شکر نعمت انقلاب است

حجت الاسلام حسناتی گفت: 22 بهمن روز قدرت نمایی خداوند برای این ملت بود که با دست خدایی در برابر گلوله و آتش و در برابر فرعون های زمان ایستادند و پیروز شدند و امروز حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن شکر نعمت است.
حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه نجف‌آباد، صبح امروز در مراسم دعای ندبه مهدیه نجف آباد در سالروز 22 بهمن که با حضور جمعی از مسؤولان شهرستان همراه بود، با تبریک این روز گفت: برای رسیدن به انقلاب مهدوی باید از مسیر انقلاب شیعه گذشت.

وی با بیان آیه «وَاذْكُرُواْ إِذْ أَنتُمْ قَلِيلٌ مُّسْتَضْعَفُونَ فِي الأَرْضِ» درباره ضرورت یاد انقلاب بعد از 38 افزود: اینکه گروهی می گویند چرا بعد از 38 سال باید باز از انقلاب یاد کرد، خداوند در این آیه به زیبایی پاسخ این گروه را می گوید که این آیات در آخرین لحظات عمر پیامبر نازل شده که دورانی که در ضعف و ذلت بودید را یاد کنید.

حجت الاسلام حسناتی در ادامه تصریح کرد: زمانی را به یاد بیاورید که شما را در زمین به ضعف کشانده بودند و ترس از نابودی داشتید و در پناه اسلام امروز عزتمند و مستقل شدید و این آیات تماماً لحظاتی که مردم در قبل از انقلاب در نظام و فرهنگ طاغوتی گرفتار بودند و امروز به برکت انقلاب که سرچشمه از فرهنگ ناب اسلام است، قوت و قدرت جهانی پیدا کردید.

وی با اشاره به قسمتی دیگر از آیه 26 انفال «وَرَزَقَكُم مِّنَ الطَّيِّبَاتِ» درباره عظمت انقلاب بیان داشت: رزق طیبی که خداوند در این آیه به آن اشاره کرده است همان حکومت و جامعه اسلامی است که پیامبر بعد از فتح مکه برای مسلمان به وجود آورد و در سایه انقلاب بود که بار دیگر اسلام در جهان قدرتمند شد و به تمام بشریت در حال صدور است و این بزرگترین رزقی است که خداوند به این ملت داده است.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد در ادامه بیان کرد: دشمنان در طول تاریخ به دنبال نابودی تمام نظام ها و انقلاباتی بودند که ذره ای فضای انقلابی و اسلامی داشته باشد، و امروز هدف اصلی دشمنان نابودی این نظام و انقلاب است که همه چیز این ملت را مورد هدف قرار داده اند و اگر بخواهیم در برابر این دشمنان بایستیم باید طبق صریح آیات قرآن که انبیای الهی چون ابراهیم را دارای قوت و قدرت بیان کرده، در برابر دشمنان قدرت، قوت، علم و آگاهی داشته باشیم.

وی با دعوت از حضور مردم در راهپیمایی، 22 بهمن را یکی از ایام الله بیان کرد و افزود: 22 بهمن روز قدرت نمایی خداوند برای این ملت بود که با دست خدایی در برابر گلوله و آتش و در برابر فرعون های زمان ایستادند و پیروز شدند و امروز حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن شکر نعمت است و حضور تک تک ما در این راهپیمایی نشان از قدرت این نظام در برابر پلیدهای عالم دارد که به هیچ کس حتی کودکان نیز رحم نمی کنند.

حجت الاسلام حسناتی در ادامه بیان داشت: حضور در همین تجمعات، مشت محکمی بر قدرت نمایی مستکبران عالم و یک عملیات بزرگ نظامی برای عزت، استقلال، و ادامه دادن راه شهیدان است.

وی در پایان روح دعای ندبه را همین عزت و قدرت ملت اسلامی برشمرد و گفت: دعای ندبه یک دعای صد درصد سیاسی است که از ابتدای دعا درباره تاریخ انبیا که راهنمای شما هستند، شروع شده و به پیامبر اکرم می رسد، ائمه را به عنوان وصی معرفی می کند که بشر این اوصیای الهی را به شهادت رساندند و بخش آخر دعا خطاب به غیبت امام زمان است.

امام جمعه نجف آباد ادامه داد: اگر بخواهیم واقعاً پیرو و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی باشیم راهش، همان راهی است که انقلاب ایران پیموده است که همان راه شیعه و ائمه اطهار است./202/1306/ب1

ارسال نظرات