۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۸۰۵۴۶
معاون تهذیب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز خبر داد؛

برگزاری دوره بینش مطهر در نیمسال دوم تحصیلی

معاون تهذیب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب(ع) اهواز با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی در ایام فاطمیه از برگزاری دوره بینش مطهر در نیمسال دوم تحصیلی برای طلاب مدرسه خبر داد.
شهید مطهری

حجت الاسلام مزرعه، معاون تهذیب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب(ع) اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اعزام مبلغان به روستاها، برگزاری منابر سخنرانی در مساجد روستایی، حسینیه ها و منازل و برپایی ایستگاه های صلواتی در ایام فاطمیه ابراز داشت: سیاه پوش کردن مدرسه و منطقه زیر نظر مدرسه، سینه زنی دسته های عزاداری در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، فعالیت های دسته های عزاداری به مدت ده شب در ایام فاطمیه دوم در منطقه کوی علوی از برنامه های در نظر گرفته شده در چنین روزهایی است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب(ع) اهواز با بیان اینکه دسته های عزاداری در کوی علوی و ملاشیه به اجرای مراسم خواهند پرداخت، افزود: حضور سخنران معروف از کشور عراق حجت الاسلام صافی در کوی علوی و ملاشیه به مدت 3 شب در ایام فاطمیه دوم را نیز در برنامه های تهیه شده مدرسه گنجانده ایم.

حجت الاسلام مزرعه با بیان اینکه دوره بینش مطهر در نیمسال دوم تحصیلی برگزار می شود، اظهار داشت: کلاس های اخلاق هفتگی با حضور آیات حسینی و حیدری برای عموم طلاب مدرسه برگزار می شود و در کنار آن یک شنبه شب ها مناجات خوانی، سخنرانی و مداحی برای طلاب صورت می گیرد.

وی به حضور 10 طلبه هر پایه در دوره بینش مطهر اشاره و عنوان کرد: تدریس منظم اساتید و تلخیص کتب شهید مطهری را از سوی طلاب شاهد هستیم./9456/303/ب1

ارسال نظرات