۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۸۹۳۴۰
عضو ارشد مقاومت:

هجمه و تحریم حزب الله نشان دهنده هراس دشمنان است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان هجمه رسانه ای و تمدید تحریم این حزب را نشان دهنده قدرت حزب الله و هراس دشمنان دانست.
شيخ نبيل قاووق نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به اینکه این حزب بارها نسبت به بروز خلأ قانونی در کشور هشدار داده است، گفت: لبنانی ها امروزه به خوبی مشاهده می کنند که کشورشان به دلیل عدم تصویب قانون انتخاباتی جدید در معرض خطر قرار گرفته است.

وی افزود: روزهای آینده برای قانون جدید انتخابات سرنوشت ساز خواهد بود زیرا وقت بسیار اندکی داریم و لبنان در معرض خلأ قانونی و خطر قرار دارد.

حجت الاسلام قاووق بر لزوم عدم تحقق این مساله تأکید کرد و اظهار داشت: نجات کشور به کوتاه آمدن همه گروه های سیاسی از مطالبات خود جهت تصویب قانون جدید انتخابات نیاز دارد. این قانون می تواند صحت انتخابات را تضمین کرده و نمایندگان واقعی ملت را به پارلمان راه دهد.

وی با اشاره به هجمه رسانه ای علیه حزب الله تصریح کرد: افزایش هجمه رسانه ای و تمدید تحریم علیه حزب الله به دلیل قدرت این حزب و افزایش پیروزی های آن در میدان های مختلف مبارزه با آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی صورت می گیرد.

عضو ارشد حزب الله ادامه داد که تحریم ها علیه حزب الله چیز جدیدی نیست و نمی تواند ضرری به این حزب وارد کنند.

وی خاطرنشان ساخت: پروژه سرنگونی سوریه پس از 6 سال به بن بست خورده و یاری گرفتن از جبهه النصره و داعش بی فایده بود. محور دشمنان سوریه از این مساله و از نقش فعال و سرنوشت ساز حزب الله در سرنگونی این پروژه به شدت ناراحت است./980/ب902/د

 

ارسال نظرات