۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۴۹۴۹۳۹
شاکری:

ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به صورت مردمی اداره می‌شود

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آذربایجان‌شرقی گفت: تلاش داریم اخلاق را فدای رقابت‌های سیاسی و انتخاباتی نکنیم، چراکه هدف حضور حداکثری مردم در این انتخابات و انتخاب اصلح برای آبادانی کشور است.
شاکری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدیوسف شاکری، رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آذربایجان‌شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهداف و برنامه های این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم خود پای کار آمده‌اند و با کمترین هزینه‌ها به دنبال کار تبلیغاتی در ستادهای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در استان هستند.

وی با بیان این‍‌که ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به صورت مردمی اداره می‌شود، تصریح کرد: هزینه اقدامات و برنامه‌های ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از سوی خود مردم تأمین می شود، متأسفانه برخی بنرهای تبلیغاتی پس از نصب مفقود شده‌اند و کمترین میزان پوستر تبلیغاتی در سطح شهر تبریز نصب شده است.

شاکری با تأکید بر این‌که همگان را به رفتار حکیمانه دعوت می کنیم و از هگونه حرکت غیراخلاقی و غیرمنطقی برحذر هستیم، خاطرنشان کرد: تلاش داریم اخلاق را فدای رقابت‌های سیاسی و انتخاباتی نکنیم، چراکه هدف حضور حداکثری مردم در این انتخابات و انتخاب اصلح برای آبادانی کشور است.

وی با بیان این‌که بالاترین ضربه به مردم، ضربه به اعتقادات مردم است، افزود: متأسفانه عده ای آخرت خود را فدای دنیای دیگری می کنند، این‌که در برخی ستادهای انتخاباتی نامزدهای رقیب مطرح می شود که حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از نام حضرت علی بن موسی الرضا برای حضور در رقابت های انتخاباتی سوءاستفاده می کند، کاملا غلط است.

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که رؤسای ستادهای شهرستانی در 22 شهر استان انتخاب و اسامی به استانداری اعلام شده است، تصریح کرد: ستادهای انتخاباتی همواره در چارچوب‌های قانونی و اخلاقی حرکت کرده‌اند و از این پس نیز این‌گونه خواهد بود.

شاکری در پاسخ به سؤالی مبنی بر فعالیت ستادهای اقماری در سطح استان گفت: ستاد انتخاباتی که از سوی حجت الاسلام برگی در تبریز فعالیت دارد، هیچ تفاوتی با ستاد رسمی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان‌شرقی ندارد، البته درخواست‌های متعددی از سوی اقشار مختلف مردم برای برپایی ستادهای محله‌ای واصل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوابق حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ادامه داد: این نامزد انتخابات در کارنامه مدیریتی خود در سازمان بازرسی کل کشور فعالیت داشته است و کاملا با خلأهای قانونی و فسادی که در نظام اداری کشور موجود است، آشنایی دارد، بنابراین بهترین فرد برای اصلاح نظام اداری محسوب می شود.

شاکری افزود: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با توجه به این‌که در قوه قضائیه و سازمان بازرسی بوده است و  با وجود آگاهی از سابقه افراد به هیچ عنوان در سخنرانی‌ها و مناظرات به گذشته این افراد اشاره نکرده است، چراکه اعتقاد دارد؛ نباید اعتقاد و اعتماد عمومی نسبت به نظام و مسؤولان سلب شود.

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آذربایجان‌شرقی افزود: اگر فضای جامعه متشنج نشود و فضای هوچی گری ایجاد نشود، مردم بهترین انتخاب را خواهند داشت، در شرایط فعلی امیدواریم مردم تصمیم اصلح را داشته باشند و مسؤولان و دولتمردان نیز آدرس غلط به مردم دهند، چراکه همه برای تعالی نظام و آبادانی کشور تلاش می کنیم./203/935/ب1

ارسال نظرات