۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۰۴۰۰۹
امام جمعه برج البراجنه بیروت:

ایران با قدرت در برابر تروریسم دولتی ایستاده است

امام جمعه برج البراجنه بیروت تأکید کرد که ایران با قدرت در برابر تروریسم دولتی ایستاده و حادثه تهران خدشه ای به این کشور وارد نمی کند.
شیخ احمد قبلان امام جمعه برج البراجنه بیروت

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ احمد قبلان امام جمعه برج البراجنه بیروت در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد،  حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد و گفت: این حادثه را به رهبر و دولت و ملت ایران تسلیت گفته و تأکید می کنیم که ایران بزرگترین ضمانت در برابر تروریسم به شمار می آید.

وی افزود: ایران با قدرت در برابر تروریسم دولتی که خون ملت ها را جاری کرده و توان نظام های مخالف استکبار جهانی را تضعیف می کند، ایستاده است و به کسانی که درصدد شکست ایران هستند تأکید می کنیم که این کشور شکست نخواهد خورد و فتنه گران چوب فتنه خود را می خورند.

این روحانی لبنانی همه پادشاهان و رؤسای عربی و اسلامی را به تقدیم منطق گفت وگو و همکاری فراخواند و تصریح کرد: مصائب و بحران های کنونی منطقه بر همه واجب کرده است که مسؤولیت و وظایف خود را به خوبی انجام داده و به دوران دشمنی و نزاع و کینه توزی پایان دهند.

حجت الاسلام قبلان اظهار داشت: ما باید به عربیت و مسلمانی خود بازگشته و با وحدت و یکپارچگی به محافظت از وطن و ملت هایمان پرداخته و حقوق خود به ویژه فلسطین را بازپس گیریم.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی دشمن اصلی امت اسلامی است، ادامه داد: متاسفانه برخی نظام ها در حال معکوس جلوه دادن واقعیت ها و نشان دادن ایران به عنوان دشمن مسلمانان هستند. این در حالی است ایران همواره بر تقریب و همکاری تأکید دارد.

امام جمعه برج البراجنه تأکید کرد: جنایت تروریستی در تهران با آنچه در سوریه و لبنان و یمن و برخی کشورهای منطقه رخ می دهد، تقاوت ندارد اما نکته مهم، وقوع آن پس از نشست ریاض با حضور ترامپ است. 

وی خاطرنشان ساخت که آمریکا تنها در چارچوب شکاف و تجزیه منطقه، گسترش اختلافات، شعله ور کردن آتش فتنه و جنگ و بروز دشمنی ها بر اساس پروژه تسلط این کشور بر کشورها فعالیت می کند./980/ب901/د

ارسال نظرات