۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۰۷۰۲۵
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظلم از تعالیم عمیق دینی و انقلابی است

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم از تعالیم عمیق دینی و انقلابی ما است گفت: نامگذاری روز قدس توطئه های خباثت آمیز استکبار و صهیونیسم و طرفداران آنها را خنثی کرد.
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح اله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه این شهرستان ابراز داشت: روز قدس روز اتحاد و یکپارچگی ملت های مسلمان در مقابل زورگویی مستکبران جهان است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب تأکید کرد: نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط امام راحل(ره) اقدامی بجا و ارزشمند بود تا مسأله فلسطین به فراموشی سپرده نشود.

وی در ادامه افزود: حکمت اقدام امام راحل(ره) در نامگذاری روز قدس در چند محور قابل تحلیل است، این اقدام توطئه های خباثت آمیز استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکاران آنها را خنثی کرد.

حجت الاسلام کرمی نیا تأکید کرد: دشمنان به دنبال به فراموشی سپردن مسأله فلسطین هستند اما این اقدام امام موجب شد مسأله فلسطین تا همیشه در میان امتهای اسلامی زنده باقی بماند و مسلمانان دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین را وظیفه دینی خود بدانند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب یادآور شد: روز قدس پشتوانه امنیت کشور ما است، هر نفر که در روز قدس در راهپیمایی حضور پیدا می کند به سهم خود امنیت کشور و ملت را تضمین کرده و به تداوم ارزش های انقلاب در کشور کمک می کند.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین از شعار و حضور مردم و مشت های گره شده مسلمانان جهان احساس قوت و قدرت می کنند و توانایی ایستادگی آنها در مقابل ظلم و استکبار دوچندان می شود.

این مسؤول مطرح کرد: نباید اجازه داد فلسطینیان احساس تنهایی کنند، آن زن و مردی که در کوچه ها و خیابانهای بیت المقدس و نوار غزه و  شهرهای دیگر فلسطین اشغالی مورد تهاجم ارازل و اوباش است باید احساس کند مسلمانان جهان از او حمایت می کنند تا بتواند مقاومت کند.

حجت الاسلام کرمی نیا عنوان داشت: حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تجدید پیمان با آرمان های انقلاب و اسلام است زیرا دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم از تعالیم عمیق دینی و انقلابی ما است./۸۵۷/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات