۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۰۸۴۷۷
نماینده پیشین مجلس:

نقش مهم مرجعیت در آزادسازی موصل بسیار مشهود بود

موسوی با اشاره به نقش مرجعیت دینی در بیرون راندن داعش از موصل، آن را نقش کلیدی و بسیار مفید در این پیروزی بزرگ دانست گفت: مردم عراق با لبیک به ندای مرجعیت به ویژه حضرت آیت الله سیستانی درباره جهاد علیه داعش توانستند در آزاد سازی موصل موفق باشند.
شکرخدا موسوی

سید شکرخدا موسوی، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز در رابطه بومی سازی بنیه موشکی اظهارداشت: همه دلسوزان نظام در جریان باشند که سیستم موشکی ما دستاورد جوانان انقلابی و نخبگان رشته دفاعی در سپاه پاسداران است و یک دستاورد کاملا بومی محسوب می شود.

نماینده پیشین مردم اهواز، حمیدیه و کارون در مجلس افزود: در دوران دفاع مقدس و بعد از آن جوانان متدین و انقلابی سپاه پاسداران جهت تقویت موشکی و نظامی نقش بسزایی داشتند و از هیچ فناوری خارجی استفاده نکردند.

فرمانده سابق سپاه اهواز درباره موضوع مبارزه با داعش خاطرنشان کرد: اغلب کشورهای جهان به جز آمریکا و مستکبران که تروریست را به بد و خوب را تقسیم  کرده، با تروریسم مخالف هستند اما داعش از این مسأله سوء استفاده کرد و در کشورهای اسلامی و حتی اروپایی قتل و جنایت می کند در حالیکه داعش یک گروهگ غیرقابل تفکیک خوب از بد است بلکه یک گروهک تروریستی بسیار خطرناک به شمار می رود.

وی رباره حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق، ابراز داشت: حضور مستشاری جمهوری اسلامی در عراق و سوریه با هماهنگی دولت های این کشورها صورت گرفته و در جهت مقابله با تروریسم بسیار تاثیر گذار است.

این فعال سیاسی و فرهنگی با اشاره به پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی به حملات اخیر داعش به تهران ابراز داشت: پاسخ محکم و کوبنده موشک های سپاه پاسداران به محل استقرار تروریست ها بعد از حملات اخیر کور این گروهک های افراطی به حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی برای کشور و حتی برای دولت های سوریه و عراق فوق العاده تاثیرگذار  بود.

موسوی درباره امکانات نظامی که کشور ما دارد، گفت: در اوایل جنگ حسرت یک اسلحه کلاشینکف را می خوردیم اما در حال حاضر با همت جوانان انقلابی و نخبه از لحاظ تولید موشک و بنیه دفاعی در سطح بسیار بالایی برخوردار هستیم.

وی با اشاره به آزادسازی موصل بیان داشت: قطعا اگر اراده ملت عراق نبود آزاد سازی موصل صورت نمی گرفت چرا که مردم عراق با لبیک به ندای مرجعیت به ویژه حضرت آیت الله سیستانی درباره جهاد علیه داعش توانستند در آزاد سازی موصل موفق باشند.

نماینده پیشین مجلس درباره نقش مهم مرجعیت دینی در عراق، گفت: مردم عراق به ندای مرجع تقلید جهان تشیع حضرت آیت الله سیستانی درباره جهاد علیه تروریست ها گوش دادند و نزدیک به سه میلیون نفر که اغلب جوانان بودند، ثبت نام کردند و حشدالشعبی را تشکیل می دهند که هم شیعه و هم اهل تسنن بودند./9453/پ۲۰۳/ج۱

 

ارسال نظرات