۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۱۰۶۹۴

انتشار ویژه نامه «سند ۲۰۳۰» در خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا در قالب ویژه‌نامه‌ای با عنوان «سند ۲۰۳۰» اقدام به انتشار نظرات کارشناسان و تحلیگران حوزوی کرده است.
سند ۲۰۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به دنبال حساسیت ها و دغدغه های ایجاد شده بعد از امضای سند آموزشی 2030 یونسکو از سوی دولت تدبیر در جهت سیاست گذاری آموزشی در کشور، کارگروه سبک زندگی موسسه رسا با همکاری سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا ویژه نامه ای را تحت عنوان «سند 2030» منتشر کرده اند.

گفتنی است، در این ویژه نامه از نظر کارشناسان حوزوی و غیر حوزوی مرتبط با بحث آموزش استفاده می شود و ابعاد مختلف امضای سند 2030 از جمله زمینه های گرایش برخی مسؤولان به اجرای نسخه های غربی برای کشور، اشکالات و تعارضات سند 2030 با قوانین و اسناد بالادستی کشور، ارتباط این سند با بحث نفوذ و تهاجم فرهنگی و دیگر مباحث مرتبط همچون جایگاه تربیت در نظام آموزشی، مورد بررسی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است سرویس ویژه نامه های خبرگزاری رسا به مسائل و مباحث تخصصی ورود پیدا کرده و نظر علمی و کارشناسی حوزویان را پیرامون مسائل مبتلا به و روز جامعه ارائه می کند؛ بنابراین می تواند به مثابه مرجعی برای اطلاع از آخرین نظرات علمی و کارشناسی روحانیت در مسائل تخصصی روز جامعه قرار گیرد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به بخش ویژه نامه های خبرگزاری رسا و یا سرویس فرهنگی اجتماعی این خبرگزاری در کنار اطلاع از نظر کارشناسان حوزوی نسبت به سایر مسائل مهم جامعه، از نظرات علمی و دقیق حوزویان نسبت به سند 2030 مطلع شوند./843/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات