۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۵۱۱۵۳۷
آیت الله علما:

دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی در کشور هستند

آیت الله علما گفت: آنها برای حذف حجاب از جامعه اسلامی برنامه ریزی های طولانی مدت کردند زیرا بخوبی می دانند وجود حجاب و تقید زنان مسلمان به حجاب مانع تحقق اهداف شوم آنها خواهد شد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با فرماندهان بسیج محلات خواهران سپاه ناحیه کرمانشاه که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد ابراز داشت: زنان باید به نقش مهم و اثرگذار خود در جامعه واقف باشند.

وی با اشاره به سخنی از امام راحل اظهار داشت: امام فرمودند مرد از دامن زن به معراج می رود بنابراین باید دانست که نقش زن در احیای سبک زندگی اسلامی و ساختن جامعه ای آرمانی بسیار مهم و غیر قابل انکار است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز مسأله عفاف و حجاب در جامعه باید مدنظر قرار گرفته و مشکلات این زمینه بررسی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: در زمان رضاشاه که دست نشانده انگلیس بود برنامه کشف حجاب پیاده شد اما زنان برای حفظ حجاب خود از خانه بیرون نیامدند تا مبادا حجاب آنها به اجبار برداشته شود.

آیت الله علما ادامه داد: متأسفانه امروز شاهدیم برخلاف تلاشهای صورت گرفته هنوز در زمینه حجاب مشکلات فراوانی وجود دارد، باید تأمل کرد که ریشه این مشکلات از کجاست.

وی در ادامه مطرح کرد: دشمنان برای حذف حجاب از جامعه اسلامی برنامه ریزی های طولانی مدت کردند زیرا بخوبی می دانند وجود حجاب و تقید زنان مسلمان به حجاب مانع دستیابی دشمنان به بسیاری از اهداف شوم خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: بی توجهی به مسأله حجاب و عفاف در جامعه موجب سست شدن بنیان خانواده ها شده و طلاق را در جامعه افزایش می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در خصوص شبیخون فرهنگی دشمنان یادآور شد: دشمنان حتی برای نوع غذای ما نیز برنامه دارند زیرا به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند.

آیت الله علما در پایان گفت: باید در هر زمان و در هر مکانی ارزش ها را مدنظر قرار داد و تحت تأثیر القائات دشمنان قرار نگرفت./202/857/ب1

ارسال نظرات