۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۱۴۵۴۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر ماهشهر خبر داد؛

برگزاری جشن ویژه مبلغان حوزه های علمیه ماهشهر در دهه کرامت

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر ماهشهر با اشاره به اعزام ۹۰ مبلغه در دهه کرامت، از برگزاری جشن ویژه مبلغان حوزه های علمیه ماهشهر خبر داد.
سازمان تبلیغات اسلامی

حجت‌الاسلام سید علی رضوی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه دهه کرامت، دهه ولایت پذیری بر محور مهربانی است، افزود: دهه کرامت سبب احیای روحیه کریمانه زیستن در بین خانواده ها می ‌شود و ما مسلمانان موظفیم در درجه اول کرامت انسانی را در خود نهادینه و در مرحله بعد حافظ ارزش ها و کرامات انسانی در جامعه ایرانی و بین المللی باشیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر با اشاره به اینکه دهه کرامت، فرصت مغتنمی برای تببین و ترویج سبک حیات طیبه اهل بیت(ع) در بین آحاد جامعه است، خاطرنشان شد: کیفیت مطلوب برنامه های دهه کرامت و اطلاع‌ رسانی جامع از برنامه های دهه کرامت موجب جذب مردم به فرهنگ رضوی و نهادینه شدن آن در جامعه خواهد شد.

این مقام مسؤول در ادامه به برگزاری جشن دختران آفتاب همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: روز چهارشنبه جشنی برای خواهران از سوی واحد خوهران دفتر امام جمعه شهرک طالقاتی برگزار می شود؛ همچنین خادمان رضوی روزهای 10 و 11 مردادماه در شهرستان حضور خواهند داشت که در بدو ورود از مزار شهدا بازدید و در ادامه با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دیدار و از بیماران بیمارستان موسی بن کاظم(ع) عیادت خواهند کرد.

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه طرح ازدواج آسان با حضور خادمان رضوی در سینما دریای شهرستان اجرا خواهد شد، افزود: در این جشن جهیزیه های تهیه شده از سوی خیران و عموم مردم را در اختیار 12 زوج قرار خواهیم داد و خادمان در ادامه برنامه هایشان با زندانیان دیدار و از برخی روستاهای شهرستان بازدید خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) با حضور خادمان رضوی در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان ماهشهر برگزار می شود، اظهارداشت: در دهه کرامت 40 مبلغ و 90 مبلغه در شهرستان و روستاهای اطراف به فعالیت های تبلیغی و به تببین سیره زندگانی امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش خواهند پرداخت.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر در پایان گفت: 9مردادماه جشن دهه کرامت ویژه مبلغه های حوزه های علمیه شهرستان برگزار خواهد شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات