۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۵۱۶۷۳۹
وزیر بهداشت:

مردم با وجود مشکلات زیاد همچنان پای انقلاب هستند

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ما شاهد هستیم که با وجود بدقولی‌ها و ندانم‌کاری‌های برخی مسؤولان همچنان مردم پای انقلاب خود هستند، گفت: برای حل این مشکلات نیازمند ایمان، توکل به خدا و انگیزه‌های روز اول انقلاب خود هستیم.
وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه دوشنبه (16مردادماه) در مراسم سی‌ و هفتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با اشاره به نام سپاه و جهاد از ابتدای انقلاب اظهار داشت: در ابتدا انقلاب ما شاهد بودیم که برخی از دانشجویان در سپاه و برخی به جهاد می‌رفتند.

وی ادامه داد: تلاش، نوآوری، خلاقیت و دانشگاه چیزی است که با نام جهاد گره خورده است، امروز مایه افتخار ما است که مردم همچنان از شعارها و اهداف انقلاب حمایت می‌کنند، ما شاهد هستیم که با وجود برخی بدقولی‌ها و ندانم‌کاری‌های برخی مسؤولین همچنان مردم پای انقلاب خود هستند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: امروز مشکلات و گرفتاری‌های ما در مقایسه با موفقیت‌های ما بیشتر است، در واقع با نگاهی به مشکلات مردم می‌توانیم متوجه شویم که گرفتاری مردم زیاد است، برای حل این مشکلات ما نیازمند ایمان، توکل به خدا و انگیزه‌های روز اول انقلاب خود هستیم، البته موضوع وحدت و یکپارچگی نیز می‌تواند در راه دستیابی به موفقیت به ما کمک کند.

هاشمی یادآور شد: امروز جهاد دانشگاهی وظیفه کشف استعدادها، انجام تحقیقات و به ثمر رساندن تحقیقات را از طریق اجرای طرح‌های ملی دارد، ما امیدواریم که جهاد پیشگام در نوآوری باشد و بتواند در این حوزه به خوبی ایفای نقش کند.

وی افزود: با وجود گلایه دوستان در جهاد دانشگاهی باید گفت که عرصه نسبت به اوایل انقلاب برای آنها بازتر شده است، البته نباید فراموش کرد که اگر نوآوری در یک نهاد از بین برود و دچار کم تحرکی بشوند قطعا روبه زوال می‌روند و از این رو جهاد هم باید بداند که از این امر مستثنی نیست.

وزیر بهداشت با بیان اینکه جهاد نیازمند ورود نیروهای جدید در خود است تصریح کرد: امروز جهاد باید یک شیوه کاری مشخص را برای خود انتخاب کند زیرا در این صورت موفق خواهد بود، هرچند تجهیزات، صنعت، پول و نیروی نظامی در پیشرفت موثر هستند اما علم تعیین‌کننده نهایی است.

هاشمی با اشاره به اقدامات جهاد در امر بهداشت نیز گفت: جهاد در امر بهداشت اقدامات خوب و موثری را انجام داده است، در این رابطه می‌توان به تاسیس دانشکده جدید و بیمارستان کاملا مجهز که موجب رونق پژوهش‌های رویان شده است اشاره کرد که قطعا پیشرفت‌های رویان را چند برابر می‌کند.

وی در پایان گفت: امید است در دولت دوازدهم شاهد همکاری بین دو نهاد بوده و حمایت بیشتر دولت از جهاد را داشته باشیم./816/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات