۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۲۰۸۸۸
حکیم:

عشائر باید منتسبان به داعش را تحویل دستگاه‎های قضایی دهند

رییس ائتلاف ملی عراق بیان داشت: عشائر باید از منتسبان به داعش اعلام برائت کنند و آنان را تحویل دستگاه‎های قضایی دهند.
سید عمار حکیم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق در دیدار با جمعی از جوانان نخبه این کشور وحدت مردم را شرط اساسی در پیروزی بر جریان تروریستی داعش دانست و گفت: جوانان عراقی با لبیک به فتوای جهاد کفایی حضرت آیت الله سیستانی به دفاع از این کشور پرداختند و اکنون نوبت به پیروزی در زمینه‎های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.

وی در دیدار با عشائر استان دیالی از ایستادگی آنان در برابر تروریسم قدردانی کرد و افزود: عشائر عراق باید از مجرمان و منتسبان به جریان تروریستی داعش اعلام برائت کنند و آنان را برای اجرای عدالت به دستگاه‎های قضایی تحویل دهند.

رییس ائتلاف ملی عراق تصریح کرد: پس از پیروزی‎های ارزشمندی که ملت عراق در برابر تروریسم بدست آورد، گروه و جریان‎های مختلف عربی و خارجی برای ایجاد ارتباط و همکاری به این کشور سفر می‎کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره غرق شدن یک کشتی تجاری عراقی به نام «مسبار» بر اثر برخورد با یک شناور دیگر در آب‌های منطقه ای اظهار داشت: وزارت حمل و نقل باید هر چه سریعتر این حادثه که طی آن ۲۰ تن کشته شدند را پیگیری و به اطلاع عموم مردم برساند./994/ب۹۰۳/د

ارسال نظرات