۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۲۸۷۶۳
عضو ارشد مقاومت:

شگفتی‌های دور از ذهنی در انتظار صهیونیست‎ها است

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهار داشت که صهیونیست ها در صورت حمله به لبنان با شگفتی های بزرگی روبرو خواهند شد.
حجت الاسلام هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم عزای حسینی در حسینیه منطقه دیرقانون النهر این کشور تأکید کرد که مقاومتی که دستاوردهای بزرگی را محقق کرده است باز هم می تواند به پیروزی دست یابد.

وی افزود: مقاومت با ایمان به خدا و اعتقاد به سید الشهدا(ع) توانست در سوریه به پیروزی برسد و الگوی کم نظیری از پیروی امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) را به نمایش بگذارد.

این روحانی لبنانی اظهار داشت که این دیدگاه و اعتقاد و نگرش و تجربه ما به شمار می آید که آن را با اخلاص و صداقت تقدیم مردم می کنیم.

وی بر مسؤولیت پذیری همیشگی مقاومت تأکید کرد و گفت: مقاومت در کنار مردم فداکار و مخلص حضور دارد تا تجربه های موفقیت آمیز بیشتر و همچنین پیروزی برای وطن و امت اسلامی تقدیم کند. 

حجت الاسلام صفی الدین خاطرنشان ساخت: همگان بدانند که مقاومت این روزها بسیار بیشتر از آنچه دشمن می گوید در قدرت بسر می برد و از انواع موشک و تکنولوژی و امکانات و تجربه جنگی در سوریه برخوردار شده است. مقاومت یاد گرفت و تجربه کرد و آزمایش انجام داد و همه این مسائل به فضل خداوند است.

وی ادامه داد: اگر صهیونیست ها فکر می کنند که می توانند بار دیگر به لبنان حمله کنند باید متوجه باشند که با شگفتی هایی از سوی مقاومت روبرو خواهند شد که فکر آن را نمی کردند. این شگفتی ها بسیار دور از ذهن بوده و هیچگاه در ذهن نتانیاهو نمی گنجند بلکه در صحنه جنگ با آن مواجه خواهند شد.

این روحانی بیان داشت: تهدید مستمر صهیونیست ها مبنی بر جنگ علیه لبنان نشان دهنده ترس و هراس آنهاست. جهانیان به ویژه آمریکایی ها و کشورهای غربی امروزه درباره دوران پس از جنگ در سوریه سخن می گویند چرا که پیروزی محور مقاومت در سوریه اذعان دارند.

رییس شورای اجرایی حزب الله افزود: برخی در لبنان همچنان درباره بازگشت روابط با سوریه شک و تردید دارند اما باید بدانند که هر که با این کشور ارتباط داشته باشد، سود می برد و هر که از این مساله طفره رود ضرر خواهد دید./980/ب902/د

ارسال نظرات