۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۵۳۱۷۱۱
مدیر مدرسه علمیه ماکو:

سخنان سخیف ترامپ نتیجه دیپلماسی دولتمردان بود

مدیر مدرسه علمیه ماکو با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها نسبت به نتایج بد مذاکره با آمریکا هشدار داده بود، گفت: سخنان سخیف ترامپ نتیجه دیپلماسی دولتمردان بود و اگر دولتمردان همان طور که امروز دم از ولایت می زنند از ابتدا از بیانات رهبری پیروی می کردند کار به اینجا نمی کشید.
ترامپ

حجت الاسلام غلام حسین صادقی، مدیر مدرسه علمیه ماکو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ علیه ملت عزیز ایران، اظهار داشت: این سخنان در پله و جایگاهی اتفاق افتاد که نتیجه سیاست ها اوباما و رفتار سیاست خارجی دولتمردان کشور ما بود.

وی با بیان اینکه این سخنان را ترامپ بر روی پله ای ابراز می کند که زمینه و بستر آن را اوباما و دیپلماسی دولتمردان کشور مان فراهم کرده است، ابراز داشت: ترامپ با گذر از پله ای که اوباما برای او ساخت، چنین سخنان دیوانه واری را بیان می کند.

حجت الاسلام صادقی خاطرنشان کرد: این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب بارها با پیش گویی های خود نسبت به آن هشدار داده بود و امروز مشاهده می کنیم که این پیش گویی ها به واقعیت مبدل شده است.

وی بابیان اینکه اگر دولتمردان که امروز دم از پیروی از ولایت فقیه می زنند در همان ابتدای کار از بیانات رهبر معظم انقلاب پیروی می کردند امروز کار به اینجا نمی کشید و خود با سخنان جنون آمیز ترامپ تحقیر نمی شدند، گفت: مذاکره کنندگان در طول مذاکره زحمات فراوانی کشیدند اما امروز تحقیر شدند.

مدیر مدرسه علمیه ماکو سپاه را ضامن عزت و اقتدار کشور دانست و اظهارات رییس جمهور آمریکا را در این رابطه سخفیف عنوان و تصریح کرد: آمریکا با عزت و اقتدار ایران مشکل دارد و از این رو با سپاه دشمنی می کند.

وی بابیان اینکه سپاه نه تنها در میان مردم ایران بلکه در کل منطقه دارای محبوبیت است، خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا با عزت ملت ایران است و هر کسی که برای ملت عزت آفرین باشد را دشمن می پندارد و علیه آن توطئه خواهد گفت.

حجت الاسلام صادقی در پایان با اشاره به برگزاری تجمع اعتراضی با شکوه طلاب در اعتراض به سخنان سخفیف رییس جمهور آمریکا، گفت: امروز تجمع اعتراض آمیزی هم زمان با حوزه های علمیه خواهران این شهرستان در این مدرسه علمیه با عظمت برگزار شد./۸۵۴۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات