۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۵۳۳۱۷۳
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد:

تبلیغ، فرصتی مناسب در نهادینه سازی ارزش ها است

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد تبلیغ را فرصتی مناسب در جهت نهادینه سازی ارزش ها عنوان کرد و گفت: با استفاده از فرصتها و ظرفیت های تبلیغی باید با تقویت ارزشها در تربیت نسلی مؤمن، انقلابی و کارآمد گام برداشت نسلی که خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمن باشند.
تبلیغ دین

حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خر م آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در طول سال بیان داشت: در مناسبت های مذهبی افزون بر مبلغان بومی از ظرفیت تبلیغی مبلغان غیر بومی نیز بهره مند می شویم.

وی هدف از تبلیغ و حضور مبلغان بین مردم به ویژه نسل جوان را بصیرت بخشی و آگاه سازی مردم نسبت به مسائل و مشکلات روز جامعه عنوان کرد و گفت: با روشنگری در جامعه می توان جلوی گسترش آسیب های اجتماعی گرفته شود.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار داشت: در دهه نخست محرم بیش از 300 مبلغ فعالیت تبلیغی داشتند و فعالیت مبلغان با محوریت تبیین فرهنگ حسینی و بصیرت عاشورایی بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش رو بودن اربعین حسینی نیز فعالیت تبلیغی مبلغان به صورت گسترده ادامه دارد و مبلغان بومی و غیربومی در مناطق شهری و روستایی و در جمع زائران اربعین به تبلیغ می پردازند.

حجت الاسلام جعفرپور تببین فلسفه قیام عاشورا و اهمیت آن، بیان احکام و معارف اسلامی، احیای امربه معروف و نهی از منکر، تبیین ارزشهای ایثار و شهادت، مبارزه با استکبار، ظلم ستیزی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات از جمله محورهای تبلیغی مبلغان است.

وی برگزاری گفتمان های دینی را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که با حضور مبلغان برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این گفتمان ها روشنگری و تبیین و تقویت ارزشها بین نسل جوان و نوجوان است.

حجت الاسلام جعفرپور عنوان داشت: با بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت های تبلیغی باید در جهت آگاه سازی و نهادینه سازی ارزشها و مقابله با ضدارزشها گام برداشت و روحانیان و مبلغان ظرفیتی عظیم در این راستا هستند./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات