۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۳۸۶۳۳
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

شهدا مایه عزت و آبروی ملت و نظام اسلامی هستند

آیت الله سلیمانی شهدا را باعث عزت و آبرو دانست و گفت: جسم باید برای روح باعث افتخار باشد مانند جسم شهدا که برای روح آنها باعث افتخار و سربلندی است.
آیت الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در مراسمی که امشب به مناسبت اولین سالگرد شهدای گمنام مهرشهر زاهدان در جوار مزار این شهدا برگزار شد گفت: خداوند انسان را از دو نطفه مخلوط آفرید و انسان‌ها برای امتحان دادن به دنیا آمدند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: خداوند سرمایه های امتحان را در این دنیا برای ما گذاشته است؛ درایت و فهم، چشم و گوش از سرمایه های انسان برای امتحان هستند.

آیت الله سلیمانی در رابطه با سرمایه‌های انسان در هنگام ورود به دنیا خاطرنشان کرد: بشر بدون هیچ آگاهی و شناخت به دنیا آمد و سرمایه های معرف و شناخت را به هنگام ورود نداشته است.

وی یاد آور شد: کسانی مانند شهدا هستند که از سرمایه های خود در این دنیا به خوبی استفاده کردند؛ در مقابل کسانی هستند که از سرمایه های خود در این دنیا درست استفاده نمی کنند.

نماینده مجلس خبرگان شهدا را باعث عزت و آبرو دانست و اظهار داشت: جسم باید برای روح باعث افتخار باشد مانند جسم شهدا که برای روح آنها باعث افتخار و سربلندی است.

وی در پایان افزود: تا زمانی که جسم، نفس حیوانی داشته باشد آن روح به جسم تعلق دارد ولی زمانی که این نفس حیوانی قطع شود آن روح بعد از شکست قفس، از قفس بیگانه می‌شود./831/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات