۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۳۹۹۴۲

تأکید رهبر اسماعیلیان افغانستان بر نقش محوری مقام معظم رهبری در وحدت جهان اسلام

رهبر شیعیان اسماعیلی افغانستان اعلام کرد: در حالی که توطئه دشمنان اسلام و غفلت دولتمردان کشورهای اسلامی افزایش یافته، نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در هدایت و وحدت مسلمانان جهان بسیار با اهمیت است.
«سید منصور نادری» رهبر اسماعیلیان افغانستان

به گزارش خبرگزاری رسا، «سید منصور نادری» رهبر اسماعیلیان افغانستان در پیامی به مناسبت برگزاری اجلاس جهانی محبان اهل‌بیت (ع) در تهران گفت: رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در هدایت و تحقق وحدت مسلمانان در سراسر جهان دارد.

وی در پیام ارسالی خود از مسؤولان جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری اجلاس جهانی محبان اهل‌بیت (ع) و مسأله تکفیری‌ها نیز قدردانی کرد.

در ادامه پیام نادری آمده است که توطئه دشمنان اسلام از یک‌سو و غفلت دولتمردان کشورهای اسلامی سبب شده تا جغرافیای بزرگ اسلام که هدفش سعادت دنیا و آخرت است، به صحنه نبرد قدرت‌های سیاسی و اقتصادی تبدیل شود.

به گزارش افغانستان ما، وی برگزاری چنین اجلاسی را از جمله اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد وحدت میان مسلمانان جهان برشمرد.

«محمد محقق» معاون رییس اجرایی دولت افغانستان نیز که در اجلاس جهانی اهل‌بیت (ع) حضور داشت محبت اهل‌بیت را روشنگر راه امت اسلامی دانست.

وی تاکید افزود این عامل می تواند مسلمانان را در برابر دشمنان اسلام تقویت و نفوذ ناپذیر کند.

معاون رییس اجرایی دولت افغانستان در ادامه با تاکید بر وحدت جهان اسلام اظهارداشت: متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی دشمنان اسلام را دوست خود گرفته‌اند./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات