۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۵۴۱۱۵۲
تجمع علمای مسلمان:

گروه‌های جهادی فلسطینی سلاح مقاومت را بر زمین نگذارند

تجمع علمای مسلمان لبنان با بیان اهمیت مصالحه میان گروه‌های فلسطینی از آنان خواست تا دست از مقاومت نکشند.
تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه‌ای با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) به ملت مظلوم فلسطین از عملیات استشهادی یکی از جوانان فلسطینی که به کشته شدن یک افسر رژیم صهیونیستی منجر شد، تجلیل کرد.

تجمع علمای مسلمان مقاومت فلسطین را به افزایش عملیات تشویق و تاکی کرد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد.

این تجمع همچنین گروه‌های مختلف فلسطینی را به تعامل سازنده با فضای آشتی دعوت کرده و از آنان خواست تا این فرصت را از دست ندهند زیرا تنها رژیم صهیونیستی است که از بازگشت به شرایط قبل بهره می‌برد.

تجمع علمای مسلمان با اشاره به درد و رنج‌های ملت مظلوم فلسطین خصوصا مردم غزه خاطر نشان کرد: به جنبش فتح و حماس می‌گوییم که هر توافقی تمام خواسته‌های دو طرف را تماما تامین نخواهد کرد بنابراین هرکدام از دو طرف باید از بخشی از خواسته‌های خود دست بکشند.

این تجمع با بیان آنکه عقب نشینی از سلاح مقاومت جایز نیست، اظهار داشت: حکمی که از سوی دادگاه جنایی بین‌الملل پیرامون جنایت کشتی مرمر صادر شد برای هزارمین بار ثابت کرد که تمامی سازمان‌های جهانی آلت دست آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

تجمع علمای مسلمان لبنان در پایان با اشاره به وضعیت جسمی نامساعد آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم بر ضرورت فشار کشورهای منطقه بر رژیم آل‌خلیفه برای پایان دادن به حصر خانگی و صدور اجازه درمان از سوی پزشکان مورد اعتماد تاکید کرد./981/ب901/ر

ارسال نظرات