۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۵۴۰۹۹
حجت الاسلام دریکوند:

بیان دستاوردهای انقلاب برای تقویت روحیه انقلابی جوانان ضروری است

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه پلدختر بر بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام تأکید کرد و گفت: این مهم برای تقویت روحیه انقلابی جوانان و خنثی کردن توطئه های دشمن ضروری است.
دستاوردهای انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام میلاد دریکوند، مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان پلدختر، ظهر امروز در جمع خواهران طلبه این شهرستان با گرامی داشت دهه مبارکه فجر گفت: در این ایام طلاب مبلغ نقش مؤثری در زمینه بصیرت افزایی نسبت به مسائل سیاسی روز جامعه دارند.

وی با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه آن با نظام ملعون پهلوی عنوان کرد: در زمان شاه وابستگی سیاسی و اقتصادی نظام وجود داشت و رهایی از این وابستگی و رسیدن به استقلال سیاسی و رشد اقتصادی از دستاوردهای نظام است.

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه پلدختر رشد علمی، نظامی، صنعتی و دفاعی، فرهنگی و پیشرفت در امور بهداشتی را از دیگر دستاوردهای انقلاب خواند و گفت: این دستاوردها باید بازگو شود تا نسل چهارم انقلاب آگاه شوند.

انقلاب منشأ بیداری اسلامی است

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی در دنیا حرف برای گفتن دارد و شاهد صدور انقلاب هستیم، ادامه داد: انقلاب منشأ بیداری اسلامی در دنیا شده است.

حجت الاسلام دریکوند به موفقیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این 40 سال اشاره و عنوان کرد: پیشرفت این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مرهون درایت، تیزبینی و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و حضور همیشه در صحنه ملت ایران و لبیک به ندای رهبری برای مقابله با دشمنان است.

وی به توطئه های دشمنان اشاره کرد که عزت، اقتدار و امنیت نظام و انقلاب اسلامی را در پیش گرفته اند و گفت: طلاب با بهره مندی از ظرفیت تبلیغی و فرصت هایی که در اختیار دارند باید مردم را نسبت به توطئه دشمن آگاه سازند.

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه پلدختر ادامه داد: طلاب برای بصیرت بخشی باید ابتدا بصیرت کسب کنند و با آگاه سازی مردم و نسل جوان نقشه های فرهنگی و توطئه نفوذ دشمن را نقش بر آب کنند.

وی به خدمات نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی اشاره کرد و گفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب بر روی ضعف ها مانور می دهد، گرچه ضعف هایی وجود داشته و دارد ولی نباید به دشمن بهانه داد بلکه با تقویت نقاط قوت، بیان دستاوردها و خدمات نظام به مردم و آگاه سازی اقشار مختلف باید به جامعه امید بخشید و جلوی دسیسه های غربی گرفته شود./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات