۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۵۵۴۶۲۹
ایستاده پای انقلاب؛

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را وادار به عقب نشینی می کند

حجت الاسلام و‌المسلمین حاج ابوالقاسم گفت: حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف موجب می‌شود دشمنان از تصمیمات خام صرف نظر کرده و در بسیاری از حوزه‌ها ناچار به کوتاه آمدن از مواضع خود شوند.
حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری

حجت الاسلام و‌المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با بیان این که اقتدار حاکمیت تابع اقتدار مردم است، بیان داشت: هر قدر حضور مردم در عرصه‌‌های مختلف اجتماعی پررنگ‌تر باشد، نشانه اقتدار بیشتر حاکمیت است.

حجت الاسلام و المسلمین دولابی اظهار داشت: تکیه حاکمیت همواره بر مردم بوده است، بر این اساس امروز حضور مردم می‌تواند بزرگ‌ترین پشتوانه برای نظام اسلامی به شمار آید و دشمن را از هر گونه آسیب به این نظام مأیوس کند، امروزه شاهد هستیم درخت تنومند انقلاب پس از چهل سال با صلابت در جای خود ایستاده و تحت تأثیر هجمه‌ها و حملات دشمنان قرار نگرفته است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری افزود: صلابت و توانمندی امروز جمهوری اسلامی ایران به سبب حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به پیام های حضور گسترده مردم در یوم‌الله 22 بهمن، تصریح کرد: طبیعی است که حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف موجب می‌شود دشمنان در محاسبات خود به شکل دیگری برنامه‌ریزی کنند و از تصمیمات خام صرف نظر کرده و در بسیاری از حوزه‌ها ناچار به کوتاه آمدن از مواضع خود شوند.

رییس پژوهشگاه فقه نظام عنوان کرد: وحدت و همدلی میان حکومت و ملت، قطعاً در تعاملات کشور با سایر کشور‌ها اثرگذار بوده و در معادلات جهانی دست برتر را در اختیار ایران قرار خواهد داد.

وی با بیان این که مردم ایران هر زمانی که احساس خطر بیشتری کنند، منسجم‌تر می‌شوند، گفت: هر چند مردم انتقادات و اشکالاتی در کشور می‌بینند، اما هرگز راضی نیستند که بیگانگان از این فرصت سوء استفاده کرده و آسیبی به نظام برسانند./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات