۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۵۵۲۱۰
معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی:

مال و ثروت در دین مبین اسلام امانتی الهی است

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی گفت: مال و ثروت در دین مبین اسلام امانتی الهی و برای آبادانی زمین و حب ریاست برای خدمت به مردم است.
معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام محمود مرادی معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی امشب در مسجد علی ابن ابیطالب شهرک نبئی اراک، بیان کرد: مال و ثروت در دین مبین اسلام امانتی الهی و برای آبادانی زمین و حب ریاست برای خدمت به مردم است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به آیات و احادیث قرآن کریم، عوامل دوری از صراط مستقیم را برشمرد و اظهار داشت: انحراف و اعوجاج، قدم نهادن در راه ظلمانی و گام برداشتن در مسیر غیر الهی، سبب دوری از صراط مستقیم خواهد شد.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: قوم حضرت موسی(ع) برای خداوند جسمیت قائل شدند و به علت عدم بصیرت، به عذاب الهی مبتلا شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه فتنه، جای حق و باطل را با یکدیگر عوض می کند، گفت: فتنه و تفرقه، با جلوه دادن خدایی دروغین، جای حق و باطل را برای مردم عوض می کند.

وی افزود: مسلمان باهوش، با بصیرت رفتار کرده و به موریانه ها اجازه خوردن ایمانش را نخواهد داد.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به آیات قرآن کریم و سفارشات خداوند متعال به مسلمانان، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید بر عهدی که میان یکدیگر می بندند، استوار، ثابت قدم  و پایبند باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی با بیان سخنی از پیامبراکرم(ص)، اظهار داشت: فتنه امت من نقود است، منظور از نقود، سکه، پول و طلا می باشد.

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه فریاد زدن، جز برای احقاق حق، معصیت است، گفت: فحاشی حرام است حتی اگر در حق انسان، ظلمی  صورت بگیرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه حضرت علی(ع)، با سه فتنه روبرو شد، خاطرنشان کرد: بیعت شکنان، مدعیان حق و اصحاب فاقد یقین از جمله فتنه گران زمان حیات امیرالمومنین(ع)  بودند.

حجت الاسلام مرادی در پایان گفت: انسان بصیر، با معرفت رفتار می کند و از سرگذشت گذشتگان عبرت می گیرد./842/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات