۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۶۴۷۷۶

جریان‌های سیاسی لبنان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

جنبش التوحید الاسلامی و جبهه العمل الاسلامی لبنان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بر تمسّک به سلاح مقاومت در آزادی قدس شریف تاکید کردند.
فلسطین تظاهرات بازگشت غزه

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان  در بیانیه‌ای با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش شمار شهدا و مجروحان روز نکبت تاکید کرد که جنایت دشمن اسرائیلی در حق ملت فلسطین، تصویر واقعی فلسطین و غزه را به جهانیان نشان داد.

العمل الاسلامی لبنان افزود: نبرد با رژیم جعلی اسرائیل تا بازپس گرفتن و آزادی سرزمین‌های اشغالی، تعیین سرنوشت و تحقق پیروزی نهایی ملت فلسطین ادامه خواهد یافت.

جبهه العمل الاسلامی خاطر نشان کرد: شهدا و مجروحان فلسطینی آشکارترین دلیل برای سرزندگی و امید ملت فلسطین به پیروزی است؛ ملّتی که هیچگاه آرام نخواهد نشست و تسلیم و سازش را نمی‌پذیرد.

در بخش دیگری از این بیانیه با محکومیت سازش‌ها و توافقات میان کشورهای عربی با اسرائیل و آمریکا تصریح شده است: حوادث امروز فلسطین بازآزمونی برای مسؤولان و نشان دهنده شکست راهکارهای سیاسی و حل مذاکرات دو دولت است.

العمل الاسلامی در پایان اظهار داشت: مسأله فلسطین هیچ راهکاری جز جهاد و مقاومت ندارد حتی اگر تعداد شهدا افزایش یابد زیرا پیروزی و نصرت از آن مظلومان جهان است.

از سوی دیگر جنبش التوحید الاسلامی لبنان نیز با محکومیت جنایت اسرائیل در کشتار مردم فلسطین و نیز انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، سکوت حاکمان عربی را حاکی از همراهی آنان در این توطئه بزرگ علیه فلسطین توصف کرد.

التوحید الاسلامی با بیان آنکه آزادگان جهان در برابر این جنایت نمی‌توانند سکوت اختیار کنند خواستار ایستادگی در برابر مسؤولان عربی شد که به صراحت و وقاحت فریاد عادی سازی روابط با اسرائیل را سر داده و تمام همّت خود را در راستای اجرای نقشه‌های آمریکایی ـ اسرائیلی به کار گرفته‌اند.

این جنبش به رسمیت شناخته شدن قدس به عنوان پایتخت برای اسرائیل را نشان دهنده ترسیم نقشه جدیدی برای منطقه دانست و اظهار داشت: با وحدت و کنار گذاشتن اختلاف‌ها و نیز تمسّک به سلاح مقاومت می‌توان در برابر دشمنان بشریّت ایستادگی کرد./981/ب901/ف

ارسال نظرات