۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۸۹۱۳۵
به مناسبت چهلمین فجر انقلاب؛

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در تبریز برپا می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: یکی از برنامه های مهم بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امسال به دستور وزیر کشور در تبریز برپا خواهد شد.
حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تمام برنامه ها در شهرستان با محوریت ائمه جمعه و دبیران شورای هماهنگی و با همدلی و مساعدت فرمانداران انجام می شود. 

وی با تاکید بر برجسته شدن برنامه های 9 دی، خاطرنشان کرد: مراسم 9 دی باید با حضور تمام اقشار به ویژه دانشجویان در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که مدیران تمام برنامه های شهرستان ها را رصد می کنند، ادامه داد: اکثر کمیته ها و کارگروه ها برنامه های خود را آورده اند ولی برنامه بعضی از کمیته ها نیمه تمام است که در این زمینه باید عنوان، زمان و مکان برنامه ها به سرعت مشخص شود تا تمام برنامه ها به صورت مکتوب در اختیار رسانه ها قرار داده شود. 

حجت الاسلام تقی زاده تاکید کرد: فرمانداران باید با تمام امکانات با ائمه جمعه و یا شورای هماهنگی همکاری کنند، چرا که در این زمینه به وحدت نیاز داریم. 

وی با اشاره به اهمیت داشتن خلوص نیت در کارها گفت: همکاری و داشتن خلوص نیت در کارهای سبب می شود چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی آبرومندانه برگزار شده و استان را سرافزار کنیم. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی یکی از برنامه های مهم بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی را برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: به دستور وزیر کشور نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی دهه فجر برگزار می شود. 

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: مسؤولیت 3 کمیته برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده استانداری است که باید به صورت جدی این برنامه ها پیگیری شود./۹۳۵/پ203/ب1

ارسال نظرات