۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۹۲۴۱۷
مسؤول آموزش مدرسه علمیه الغدیر:

انقلاب اسلامی منشأ بیداری اسلامی است

انقلاب اسلامی منشأ بیداری اسلامی است
حجت الاسلام حسین زاده انقلاب اسلامی را منشأ بیداری اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران منشأ خیر و برکت و اطلاع و آگاهی تمام مردم جهان شد.

حجت الاسلام حسین زاده مسؤول اداری آموزشی مدرسه علمیه الغدیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پاسخ به هدف امام راحل از جریان سازی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: طبیعی است که انقلابی با این ویژگی های کلان و اهدافی بلند پایه مطمئنا بداهتا صادر نمی شود و سال های سال با رصد انقلابات پیش علمای متعدد مسلمان در اقصی نقاط جهان در ازمنه مختلف پایه ریزی شده است.

هدف امام راحل از قیام علیه طاغوت زمینه سازی ظهور بود

وی هدف امام از قیام بر علیه طاغوت را زمینه سازی ظهور دانست و گفت: این نظام قصدش این است که ما را یک قدم به ظهور نزدیک کند، شرایط عمومی ظهور منجی عالم را سامان دهد و مقدمات فرج را فراهم آورد تا گشایش در امور صورت پذیرد.

مسؤول اداری آموزشی مدرسه علمیه الغدیر تاکید کرد: انقلابی که صرف خدمت به مردم باشد و زمینه سازی ظهور به حاشیه برود، هرچند از بعد خدمت رسانی وظیفه اش را به نحو احسن انجام دهد اما مرضی رضای حق تعالی نیست.

وی در پاسخ به شبهه برخی معاندین که انقلاب امام را برخاسته از تمایلات نفسانی و اهداف شخصی قلمداد می کنند گفت: این سخن تهمتی بیش نیست چون امام راحل و شخصیت معظم له به اذعان تمام افرادی که با وی ارتباط داشتند چنین نیست، بلکه معظم له شخصیتی بسیار متقی و روحیه ای بسیار ظریف و دلسوز جامعه اسلامی داشت و زندگی اش ظاهر و باطن به نحوی بود که در معرض دید دوست و دشمن قرار داشت.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در توصیف امام راحل ابراز کرد: بنا به فرمایش ولی امر مسلمین درهیچ جای دنیا نام این انقلاب منهای نهضت خمینی(ره) شنیده نشده است و جهانیان انقلاب اسلامی را مرهون قیام شخص متقی و پرهیزکاری چون امام راحل می دانند.

مسلمان و غیر مسلمان از تحت سلطه استعمار بودن خسته شده اند

وی انقلاب اسلامی را منشأ بیداری اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران منشأ خیر و برکت و اطلاع و آگاهی تمام مردم جهان شد، دیگر کار به جایی رسیده است که مسلمان و غیر مسلمان از تحت سلطه استعمار بودن خسته شده اند و کشورهایی از جمله سوریه و لبنان و فلسطین و حتی برخی کشورهای غربی پس از انقلاب اسلامی، بیدار شده اند و خواستار استقلال طلبی هر چه زوتر خود در پی انقلاباتی در راستای قیام انقلاب اسلامی اند.

مسؤول اداری آموزشی مدرسه علمیه الغدیر گفت: وضعیت اسلام در قبل انقلاب و بعد انقلاب خیلی واضح است چون جهت انقلاب چه از بعد خدمت رسانی چه از بعد حکومتی و رسیدگی به امور اجتماعی به تناسب با حکومت طاغوت هزاران برابر مطلوب تر است چون تحت سلطه ی استعمار نیستیم، اما هنوز هستند افرادی که بی انصاف اند و به آمار و ارقام پیشرفت های جمهوری اسلامی اعتماد ندارند.

اسلام منهای روحانیت، استراتژی دشمن است

حجت الاسلام حسین زاده در پایان نقش حوزه و روحانیت را در پرورش روحیه انقلابی بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: اصل فرهنگ و پرورش جامعه در حوزه تمایلات انقلابی به دست حوزه و روحانیت است، متاسفانه ضربه اساسی دشمن در سال های متمادی به نظام جمهوری اسلامی، ارائه اسلام منهای روحانیت بود./811/ت302/ب1

ارسال نظرات