۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۹۴۸۱۹
معاون پژوهش و آموزش سازمان تبلیغات:

روحانیت در کنار بیان مشکلات، مطالبه گر باشند

روحانیت در کنار بیان مشکلات، مطالبه گر باشند
معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی گفت: روحانیت به عنوان پیشگامان عرصه تبلیغ باید با متانت مشکلات را بیان و مطالبه گر باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حریزاوی، معاون پژوهش و آموزش سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز در کارگاه آموزشی روحانیان مستقر که در مجتمع فرهنگی کوثر برگزار شد با اشاره در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر ضرورت تبیین صحیح و مستدل دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی از سوی روحانیت در جامعه امروز تأکید کرد.
 
وی با بیان این که تبلیغ از اهمیت و جایگاه بسیار مهمی در جامعه اسلامی برخوردار است، افزود: تبلیغ یکی از ارزشمند‌ترین و پرسابقه‌ترین امور در تاریخ اسلام است که باید برای اقناع مخاطب تلاش ویژه داشت.
 
حجت الاسلام حریزاوی تبین آینده انقلاب اسلامی و ترسیم مسیره روشن انقلاب را برای امت اسلامی به ویژه نسل جدید انقلاب بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پیام امام خمینی (ره) ایستادگی، مقاومت و پایداری در مقابل جبهه باطل و استکبار است.
 
معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: دستاورد‌های چشمگیر ایران اسلامی در چهار دهه اخیر نباید ما را از اصل انقلاب اسلامی و مأموریت‌های محوله برای رسیدن به تعالی و پیشرفت غافل کند و این موضوعی است که باید همیشه به آن با یک نگاه ویژه پرداخت.
 
وی در ادامه سخنان خود همچنین به مشکلات اقتصادی امروز کشورمان اشاره کرد و با بیان این که برای مداوای وضع فعلی باید چاره اندیشی کرد، ادامه داد: متأسفانه برخی به دنبال فضا سازی و جو سازی در افکار عمومی هستند و می‌خواهند نظام دینی را ناکارآمد جلوه دهند.
 
معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی، به ماهیت انقلاب اسلامی و چگونگی شکل گیری آن در سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: ماهیت و اصل انقلاب اسلامی برای دستیابی به کرامت انسانی و رسیدن به اهداف الهی است.
 
وی آینده انقلاب اسلامی را بسیار روشن و موفق دانست و بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با تداوم تفکر مقاومت، پایداری و با تکیه بر مردم بصیر خویش آینده‌ای درخشان و پرافتخاری را در پیش رو دارد و به یقین به قله‌های پیشرفت و تعالی خواهیم رسید.
 
معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که روحانیت به عنوان پیشگامان عرصه تبلیغ دین باید با متانت مشکلات را نیز بیان و مطالبه گر باشند، بیان داشت: روحانیت همواره کنار مردم بوده و خواهد بود و با متانت مشکلات را بیان، اما صبر انقلابی را نیز تبین کنیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات