۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۹۵۰۹۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

جهانی شدن گفتمان انقلاب سبب عصبانیت دشمنان شده است

جهانی شدن گفتمان انقلاب سبب عصبانیت دشمنان شده است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در میان ملت های جهان سبب عصبانیت و هراس دشمنان انقلاب شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در همایش طلایه داران فاطمی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بابلسر، گفت: ولایت فقیه مهم‌ترین رکن نظام اسلامی است که سبب تعالی، توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی شده است.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در‌های پیشرفت و توسعه را به روی ملت مسلمان ایران گشود و بسیاری از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در سایه اعتماد به باور ما می‌توانیم شکل گرفته است، افزود: امروز توسعه و پیشرفت‌های علمی ایران حاصل مجاهدت‌های جوانان و دانشمندان غیور این مرز و بوم است که چشم جهانیان را به خود خیره کرده است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) و همزمانی آن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از حریم امامت و ولایت از جان خود هم دریغ نکرد و این بانوی بزرگ اسلام الگویی برای همه مسلمانان جهان است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نفوذ و محبوبیت جمهوری اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی با تکیه بر باور‌های دینی، اصول و مبانی گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی و بین المللی نقش تعیین کننده و اثرگذار در منطقه و حتی جهان دارد و این به برکت پیروزی انقلاب اسلامی است که باید قدر دان آن باشیم.
 
حجت الاسلام شکریان به موضوع اهمیت تبلیغ در حوزه دین در جامعه پرداخت و یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی و به ویژه ولایت فقیه مورد هجمه‌های مختلف دشمنان استکباری و برخی عناصر خودفروخته داخلی مواجه است که با این دروغ پراکنی‌ها و شایعه سازی‌ها درصدد تهی کردن باور‌های دینی و ضعیف نشان دادن جمهوری اسلامی در عرصه حکومت داری است که باید با آن مقابله کرد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران ادامه داد: همه کسانی که دارای تریبون و جایگاه ویژه‌ای هستند باید خدمات و دستاورد‌های بی بدیل و بی شمار انقلاب اسلامی را تبیین کنند و در مقابل این هجمه‌ها روشنگری و اطلاع رسانی کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص افول آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: قدرت‌های استکباری در حال فروپاشی هستند و این وعده و نصرت الهی است.
 
وی با اشاره به وجود برخی مشکلات و معضلات در حوزه اقتصادی خاطر نشان کرد: برخی‌ها تلاش می‌کنند که مشکلات کشور را به وجود تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی دشمن گره بزنند، اما این گونه نیست و بسیاری از این مشکلات نتیجه عملکرد ضعیف برخی عناصر داخلی است و اینگونه مشکلات خللی در ایمان و اراده مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد نمی‌کند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات