۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۹۵۲۹۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

دهه فجر فرصتی برای بازخوانی آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب است

دهه فجر فرصتی برای بازخوانی آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب است
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، دهه مبارک فجر را فرصت مغتنمی برای بازخوانی آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست کمیته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساری با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر ضرورت، وحدت و همبستگی همه بخش‌های کشور به منظور بزرگداشت هر چه باشکوه‌تر دهه مبارک فجر تأکید کرد.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با تلاش و مجاهدت آحاد جامعه اسلامی و با پرچم داری روحانیت و حوزه‌های علمیه به پیروزی رسید، افزود: متأسفانه جریان نفاق تلاش دارد این نقش آفرینی روحانیت را کمرنگ جلوه دهد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همه اقشار جامعه در پیروزی نهضت انقلاب نقش آفرین بودند، اما جایگاه روحانیت بسیار پررنگ‌تر است، خاطرنشان کرد: روحانیت در طول تاریخ همواره پرچم دار حرکت‌های ضد استکباری بوده است.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز نیز روحانیت مهم‌ترین پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف است، بیان داشت: هوشیاری و بصیرت روحانیت انقلابی عامل خنثی سازی بسیاری از توطئه‌های دشمنان در چهاردهه اخیر بوده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نیز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور در صحنه روحانیت هستیم، خاطرنشان کرد: روحانیت با نفوذ کلام خود در جامعه می‌تواند نقش مؤثری در هدایت جامعه به سوی رشد و تعالی ایفا کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به بهره گیری از توان تبلیغی طلاب جوان همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب برای تبیین و تبلیغ دستاورد‌های انقلاب خبر داد و تصریح کرد: در این راستا طلاب جوان حوزه علمیه استان به منظور تبیین و تشریح دستاورد‌ها و خدمات انقلاب به روستا‌ها و مناطق مخلتف استان اعزام می‌شوند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز جریان تبلیغاتی گسترده‌ای علیه انقلاب و دستاورد‌های آن مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: در این میان طلاب و مبلغان دینی به عنوان کسانی که تریبون‌های تبلیغی بسیاری در اختیار دارند می‌توانند مانع از تحقق اهداف این جریان خطرناک شوند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تریبون‌های تبلیغی روحانیت در دهه مبارک فجر باید به ظرفیتی برای تبلیغ دستاورد‌های نظام و انقلاب تبدیل شود، تصریح کرد: جریان نفاق با همراهی برخی عناصر فریب خورده داخلی در تلاش هستند در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در جهت تطهیر رژیم فاسد طاغوت گام بردارند و خدمات نظام را ناچیز و سبک جلوه دهند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات