۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۹۵۳۲۳
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد؛

نسخه الکترونیکی کتاب «بررسی تأثیر انقلاب اسلامی ایران بر روابط بین الملل»

نسخه الکترونیکی کتاب «بررسی تأثیر انقلاب اسلامی ایران بر روابط بین الملل»
نسخه الکترونیکی کتاب «بررسی تأثیر انقلاب اسلامی ایران بر روابط بین الملل» در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «بررسی تأثیر انقلاب اسلامی ایران بر روابط بین الملل» اظهار داشت: پژوهش حاضر به بررسی تأثیرات انقلاب اسلامی بر روابط بین الملل پرداخته است.
وی گفت: انقلاب اسلامی، نظریه‌های غربی روابط بین الملل، از جمله نظریات مدرن و پست مدرن را دگرگون کرده و در دو سطح فرهنگی و سیاسی، بر روابط بین الملل تأثیر نهاده و گفتمان فرهنگی لیبرالیسم را به چالش کشیده است.
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: ادبیات جدیدی را در سطح روابط بین الملل پدید آورده که ادبیات موجود روابط بین الملل را نقد و نفی می‌کند.
وی به معرفی کتاب «بررسی تأثیر انقلاب اسلامی ایران بر روابط بین الملل» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته علیرضا دانشیار است که در جامعه المصطفی العالمیه تهیه شده و در انتشارات مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص) به چاپ رسیده است.
پهلوانی افزود: کتاب «بررسی تأثیر انقلاب اسلامی ایران بر روابط بین الملل» با ۲۴۰ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۱۳۰۰۰ تومان در سال ۱۳۹۵ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۶۰۰۰ تومان منتشر کرده است.
وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند.
برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب می‌توانید اینجا کلیک کنید. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات