۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۹۹۱۶۰
امروز صورت گرفت؛

دیدار آیت الله شیرازی با آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری

دیدار آیت الله شیرازی با آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری
آیت الله سید محمد علی شیرازی از علمای مشهد امروز با حضور در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله سید محمد علی شیرازی از علمای مشهد امروز با حضور در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.
 
بر اساس این گزارش، در این دیدار که جمعی از روحانیان نیز حضور داشتند آیت الله شیرازی پیرامون آخرین وضعیت حوزه‌های علمیه با آیت الله نظری گفتگو کرد.
 
آیت الله نظری خادم الشریعه نیز در این دیدار با اشاره به نقش علما و روحانیت در طول تاریخ اسلام گفت: تلاش و مجاهدت علما موجب ماندگاری دین و اسلام شده است.
 
استاد سطح عالی حوزه با بیان این که امروز تلاش حوزه‌های علمیه برای تربیت و پرورش طلاب نخبه باید بیشتر شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر برخی سنت‌های ارزشمند و قدیمی در حوزه کمرنگ شده است.
 
وی با تأکید براین که تقویت توان علمی طلاب با عمل به سنت‌های ارزشمند و کهن حوزه محقق خواهد شد، بیان داشت: مسائلی نظیر مطالعه و مباحثه از جمله سنت‌های مهمی در حوزه بودند که امروز نیز باید بیش از پیش در حوزه مورد توجه قرار گیرد.
 
آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که امروز نیز بسیاری از علمای بزرگ علیرغم کهولت سن همچنان به سنت مباحثه و مطالعه پایبند هستند، خاطرنشان کرد: طلاب جوان حوزه باید علمای بزرگ را الگوی علمی و اخلاقی خود قرار دهند./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات