۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۰۲۰۹۹
در گفت و گو با حجت الاسلام پور علی مطرح شد؛

گروه تبلیغی جهادی بقیه الله پیشگام در خدمات رسانی به سیل زدگان

گروه تبلیغی جهادی بقیه الله پیشگام در خدمات رسانی به سیل زدگان
مسؤول گروه تبلیغی بقیه الله بابلسر مهم ترین خدمات این گروه جهادی در جریان سیل اخیر به مردم را تشریح کرد.
حجت الاسلام پور علی، مسؤول گروه تبلیغی بقیه الله بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به مهم‌ترین اقدامات این گروه تبلیغی در جریان سیل اخیر اشاره کرد و گفت: این گروه جهادی تبلیغی نیز همانند سایر بخش‌های کشور به صورت خودجوش و جهادی به کمک مردم سیل زده استان شتافت.
 
وی با بیان این که حضور در کنار مردم و کمک رسانی به آن‌ها از جمله مهم‌ترین وظایف گروه‌های جهادی تبلیغی در مناطق سیل زده بوده است، افزود: این گروه جهادی افزون بر خدمات رسانی به خانواده‌های درگیر سیل، اقلام غذایی را نیز با همراهی و مشارکت سایر نهاد‌های امدادی در میان مردم توزیع کرده است.
 
حجت الاسلام پور علی با اشاره به این که طلاب این گروه جهادی بدون هیچ حمایت و امکانات خاصی به یاری سیل زدگان رفتند، خاطرنشان کرد: اخلاص و نیت پاک طلاب این گروه جهادی موجب ایجاد صحنه‌های ارزشمندی از وحدت و همراهی مردم و روحانیت در جریان خدمات رسانی شده است.
 
مسؤول گروه تبلیغی بقیه الله بابلسر با بیان این که متأسفانه سیل اخیر موجب بروز خسارت‌های بسیاری به منازل مسکونی مردم برخی شهر‌ها و روستا‌های استان شد، بیان داشت: طلاب این گروه جهادی با کمترین امکانات ممکن به لایروبی و پاکسازی منازل مردم گرفتار در سیل پرداختند.
 
وی با اشاره به این که سیل اخیر وحدت و همبستگی اقشار مختلف مردم را به نمایش کشید، افزود: اگر صبر و شکیبایی مردم و همچنین حضور در صحنه گروه‌های خودجوش نبود، این بحران به همین سادگی خاتمه پیدا نمی‌کرد.
 
حجت الاسلام پورعلی با بیان این که وظیفه روحانیت همراهی و همدلی عملی با مردم است، خاطرنشان کرد: روحانیت با حضور پررنگ خود در خدمات رسانی به مردم سیل زده بار دیگر جایگاه واقعی خود را نشان داد و در حال حاضر نیز تا آخرین لحظه کنار مردم خواهد ماند و به آنها در بازسازی و بازگشت شرایط به وضعیت عادی کمک خواهد کرد.
 
مسؤول گروه تبلیغی بقیه الله بابلسر در ادامه سخنان خود همچنین از حضور طلاب این گروه جهادی در مناطق سیل زده آق قلا نیز خبر داد و گفت: پس از فروکش کردن شرایط بحرانی در مازندران، برخی از طلاب این مجموعه جهادی برای کمک رسانی به مردم گرفتار در سیل آق قلا نیز اعزام شدند.
 
وی با بیان این که در این حادثه همکاری و همراهی بسیار نزدیکی میان مردم و روحانیت برقرار بود، خاطرنشان کرد: وقتی طلاب با لباس مقدس روحانیت به خدمات رسانی به مردم می‌پردازند همین سادگی و مسؤولیت پذیری، جایگاه روحانیت را در میان مردم دو چندان تقویت می‌کند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات