۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۱۱۵۹۱
در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت گرفت؛

رونمایی از بازی رایانه‌ای سه بعدی «عملیات انهدام ۳» + فیلم

رونمایی از بازی رایانه‌ای سه بعدی «عملیات انهدام ۳» + فیلم
آیین اختتامیه نخستین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی همزمان با سالروز عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه نخستین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت درفضای مجازی همزمان با سالروز عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران با حضور مسؤولان کشوری و لشکری امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

براساس این گزارش، پس از قرائت قرآن کریم توسط آقای شادیار و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران سرهنگ حمید حیدری دبیر جشنواره به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: دفاع مقدس هشت سال افتخار را برای انقلاب رقم زد.

در ادامه جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: شهدا با آمدنشان این فرصت را به انسان می دهند تا بتوانند یک بازسازی روحی داشته باشند.

همچنین در ادامه این مراسم تقی پور عضو شورای عالی فضای مجازی حضور و فعالیت مردمی را در فضا مجازی بسیار لازم و ضروری دانست و گفت: فضای مجازی فرصت های خوبی برای انقلاب اسلامی فراهم کرده است بر این اساس از این فرصت باید نهایت بهره و استفاده را برد.

یادآور می‌شود درپایان این مراسم از بازی رایانه ای سه بعدی «عملیات انهدام 3» نفسگیرترین نبرد رونمایی شد و در ادامه از نفرات برگزیده فعالان عرصه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تقدیر به عمل آمد./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 9
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات