۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۶۱۲۴۴۱
مسؤول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان:

طلاب جوان از ظرفیت بالقوه حوزه علمیه کمال بهره را ببرند

طلاب جوان از ظرفیت بالقوه حوزه علمیه کمال بهره را ببرند
مسؤول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان از طلاب جوان خواست تا از ظرفیت بالقوه حوزه علمیه کمال استفاده را به‌منظور رسیدن به درجات والای علمی ببرند.

حجت‌الاسلام محمد اسفندیاری، مسؤول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به رهنمودهای رهبری درزمینهٔ حوزه تحولی و انقلابی، اظهار کرد: درواقع تمام برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، اجرایی و مدیریتی حوزه علمیه خراسان در این راستا تدوین شده است.

وی با یادآوری توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص هم‌فکری و هم یاری حوزه‌های علمیه کشور، اضافه کرد: اختلاف‌نظر و عقیده در میان حوزه‌های کشور وجود دارد و این امری طبیعی است؛ اما هدف اصلی تمام حوزه‌های علمیه در کشور ایجاد محبت مورد انتظار اهل‌بیت در دل مردم است و باید همه با هم به‌منظور رسیدن به این هدف همکاری و تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام اسفندیاری در ادامه از طلاب جوان حوزه علمیه خواست تا از ظرفیت بالقوه حوزه علمیه کمال استفاده را به‌منظور رسیدن به درجات والای علمی را ببرند.

مسؤول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان با اشاره به اهمیت و برکت فعالیت در حوزه علمیه، افزود: طلابی که به‌واسطه فعالیت و دانش‌آموختگی در حوزه علمیه به جایگاهی رسیده‌اند و بعد از آن به حوزه پشت کرده‌اند و در نهادهای دیگر چه‌بسا نهادهای انقلابی با حقوق و مزایای مناسب، مشغول به فعالیت شده‌اند، قریب به‌اتفاق پشیمان شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات و همکاری‌های حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولایت‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد درزمینهٔ امور مربوط به حوزه علمیه تشکر کرد و افزود: همکاری نماینده ولایت‌فقیه در خراسان شمالی با مدارس و حوزه‌های علمیه این استان زبانزد همگان است.

حجت‌الاسلام اسفندیاری تصریح کرد: کمتر نمایندگان ولی فقیه در استان‌های دیگر این حد از همکاری را با حوزه‌های علمیه استان‌های خود را دارند؛ ازاین‌رو باید قدردان خدمات و توجه ایشان به حوزه علمیه خراسان شمالی باشیم./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات