۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۶۱۳۲۸۹
روحانی در نشست خبری خبر داد؛

تصویب ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح توسعه‌ای برای خراسان شمالی

تصویب ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح توسعه‌ای برای خراسان شمالی
رییس جمهور با اشاره به بهره‌برداری از ۶۳ طرح و پروژه در خراسان شمالی، گفت: همچنین امروز ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح توسعه‌ای برای خراسان شمالی تصویب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور کشور، یکشنبه شب در نشست خبری در بجنورد، با اشاره به استقبال باشکوه مردم خراسان شمالی در این سفر، اظهار کرد: از مردم بسیار خونگرم و مهربان خراسان شمالی تشكر می كنم، مردم در آفتاب ساعت ها ایستادند و از خادم خودشان استقبال كردند.

وی افزود: مردم خراسان شمالی با این استقبال گرم نشان دادند مردم و نظام كنار هم هستند و اگرچه روزهای سختی است ولی مردم یكپارچه ایستاده اند كه از آنها تشكر می كنم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی خاطرنشان کرد: از مردم شهرستانهای مختلف استان عذرخواهی می كنم كه نتوانستم خدمتشان برسم.

وی افزود: در سفرهای دوم در اجتماع شهر دوم استانها حضور پیدا می كنیم که این قانون نیست و اگر قسمت شود شهر سوم هم می رویم برای همین در این سفر به شهر شیروان رفتیم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان اینکه امروز طرح های مهم و بسیاری در خراسان شمالی افتتاح شد، ادامه داد: امروز در مجموع 63 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 10 هزار و 500 میلیارد تومان در این استان به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: همچنین امروز ٢٠ هزار میلیارد تومان طرح توسعه ای برای خراسان شمالی امضا شد كه امیدواریم برای مردم استان باعث خیر و بركت شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: در مورد بزرگراه بجنورد- گرگان ٧٠ كیلومتر افتتاح شد و قول دادیم ٩٠ كیلومتر باقیمانده را هم افتتاح كنیم.

وی افزود: طرح راه آهن از جوین به اسفراین و جاده بجنورد گرگان برای خراسان شمالی مهم است و تصمیم ما بر این است این دو طرح تا پایان دولت نهایی شود./9314/پ202/ق

هادی رحیمی
ارسال نظرات