۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۲۱۱۶۸
در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش؛

توزیع بسته‌های مهربانی اوقاف برای دانش آموزان نیازمند کاشانی

توزیع بسته‌های مهربانی اوقاف برای دانش آموزان نیازمند کاشانی
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از توزیع بسته‌های مهر برای دانش آموزان نیازمند کاشانی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام اصغر توسلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: با توجه به نزدیک شدن سال تحصیلی جدید و در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش تعداد ۱۱۴ بسته مهر تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند کاشان توزیع شد.

وی افزود: بسته‌های مهر ویژه دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی شامل محصولات ایرانی کیف، هفت جلد دفتر سیمی، جا مدادی، مدادرنگی، یک بسته مداد، مدادتراش، پاک کن، انواع خط کش‌های ژله ای، پرگار، خودکار، کلاسور و کاغذ کلاسور است.

حجت الاسلام توسلی گفت: این بسته‌ها از طریق مراکز افق آستان مقدس حضرت سلطان امیراحمد ابن موسی المبرقع (ع) کاشان و آستان مقدس علی ابن باقر (ع) مشهداردهال در بین نیازمندان توزیع شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با تقدیر و تجلیل از خیرینی که در این طرح شرکت داشتند، ارزش ریالی بسته‌های مهر توزیع شده را بالغ بر ۱۴۰میلیون ریال اعلام کرد.

لازم به ذکر است، این اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه طی سال‌های اخیر در برخی بقاع متبرکه شهرستان کاشان با همکاری خیرین و به ویژه اجرای نیات موقوفات برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات