۰۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۲۲۲۷
14 تا 17 رمضان؛

نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی در مازندران برپا می شود

خبرگزاری رسا ‌ـ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی 14 تا 17 رمضان در ساری خبرداد.
علوم قرآني
 
قاسم عزیززاده گرجی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، گفت: باهدف بسط وگسترش فرهنگ قرآنی درجامعه نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی مازندران، 14 تا 17 رمضان در ساری برپا خواهد شد.

وی با بیان این‌که در این نمایشگاه بزرگ ناشرانی از استان های مازندران، تهران، اصفهان و قم حضور خواهند داشت، افزود: این ناشران آثار خود را در زمینه علوم و کتب قرآنی، نرم افزارهای قرآنی و محصولات فرهنگی و هنری مرتبط با فرهنگ قرآنی را در 50 غرفه به نمایش خواهند گذاشت.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: اجرای تواشیح، ارائه عملکرد مؤوسسات قرآنی، بزرگداشت شب های قدر، همایش های قرآنی و تجلیل از خادمان قرآن کریم در استان از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال به شمار می رود.

عزیززاده گرجی با اشاره به استقبال خانواده های مازندرانی از نمایشگاه قرآن افزود: خانواده ها به ویژه نسل جوان می توانند بسیاری از نیازهای قرآنی خود را در این نمایشگاه تأمین کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از توزیع 93 میلیون تومان اعتبار در بین 18 مؤسسه قرآنی مازندران خبرداد و بیان داشت: این اعتبار در راستای خرید تجهیزات در اختیار این مؤوسسات قرا گرفته است.

گرجی همچنین در پایان افزود: مدیران عامل 18 مؤوسسه قرآنی مازندران در مرکز مهدویت مسجد جمکران قم، دوره های آموزشی مناسب را فرا گرفته اند./پ202
ارسال نظرات