۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۲۵۴۹۱
از سوی مدرسه امام خامنه‌ای اهواز؛

کارگروه علمی برای راه اندازی درس خارج تشکیل می‌شود

کارگروه علمی برای راه اندازی درس خارج تشکیل می‌شود
حجت الاسلام بنی طریف با اشاره به تشکیل کارگروه علمی گفت: در این کارگروه فعالیت‌های مقدماتی را برای برگزای درس خارج در مدرسه پیگیر هستیم تا به مرور زمان عملیاتی شود.
حجت الاسلام حکیم بنی طریف، معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به برنامه ریزی برای برگزای امتحانات میان ترم و امتحانات شفاهی برای طلاب پایه ۴، ۵، ۶ و ۸ اشاره کرد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز با اشاره به تشکیل کارگروه علمی اظهار داشت: در این کارگروه فعالیت‌های مقدماتی را برای برگزای درس خارج در مدرسه پیگیر هستیم تا به مرور زمان عملیاتی شود.

حجت الاسلام بنی طریف عنوان داشت: امسال طلاب پایه‌های هشتم تا دهم مدرسه بسیار هستند؛ بنابراین باید‌های درس خارج از قبیل علم رجال، درایه الحدیث و آشنایی با نرم افزار‌های خاص را آموزش می‌دهیم تا با آمادگی بیشتری در کلاس‌های درس خارج حضور پیدا کنند.

وی در رابطه با فعالیت هاب مدرسه امام خامنه‌ای اهواز در رابطه با حوزه انقلابی گفت: دوره‌ها و کارگروه‌هایی در زمینه نظام سیاسی و بیانات رهبرانقلاب هم اکنون در حال برگزاری است که جدا از فعالیت‌های جهادی طلاب برای رفع محرومیت زدایی می‌باشد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات