۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۳۱۲۶۰
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

برخی مسؤولان یا در تراز انقلاب نیستند یا نمی‌خواهند در این مسیر حرکت کنند

برخی مسؤولان یا در تراز انقلاب نیستند یا نمی‌خواهند در این مسیر حرکت کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مشکل غیر قابل حل زیبنده کشورمان نیست، گفت: اگر در جایی معضلی غیر قابل حل وجود دارد باید دید چه کسی در کنار آن سود می‌برد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به برخی مشکلات موجود در کشور گفت: این زیبنده نظام اسلامی نیست که مسؤولانش در سه حوزه قضایی، قانونی و اجرایی یا در تراز ملت و انقلاب نیستند یا نمی‌خواهند در این تراز حرکت کنند.
 
وی با بیان این که مشکلات و معضلات غیر قابل حل به هیچ عنوان زیبنده کشورمان نیست، افزود: اگر در جایی معضلی غیر قابل حل وجود دارد باید دید چه کسی در کنار آن معضلات سود می‌برد.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: کلید حل مسائل و مشکلات در دست مردم است و باید کسانی را انتخاب کنیم که در تراز ملت و از قشر محروم باشد و دغدغه خدمت داشته باشند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت رفع مشکلات بهره گرفته شود، تصریح کرد: تلاش و مجاهدت مسؤولان برای حل مشکلات و معضلات کشور باید بیشتر شود.
 
امام جمعه ساری همچنین به حوادث آبان ماه در کشور اشاره کرد و با بیان این که مردم مازندران ولایت مداری و انقلابی بودن خود را به اثبات رساندند، گفت: این مردم همیشه در صحنه نشان دادند که در دفاع از انقلاب، نظام و رهبری ثابت قدم و پیشگام هستند.
 
وی با اشاره به این که دشمن در چهل سال اخیر هر چه در توان داشت برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفت، خاطرنشان کرد: همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن با هوشیاری و بصیرت ملت ایران خنثی شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی موجب ایجاد بن بستی در اهداف و برنامه‌های نظام سلطه در منطقه و جهان شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست نظم غرب در مدیریت جهان را بشکند و طرحی نو را به جهان معرفی کند.
 
امام جمعه ساری با تأکید بر این که خدمت به مردم یکی از مهم‌ترین وظایف مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان داشت: مدیران و مسؤولان کشور باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت خدمت بی منت و صادقانه به مردم بهره گیرند.
 
وی با اشاره به این که علیرغم همه تلاش‌های صورت گرفته، اما مشکلات بسیاری در جامعه وجود دارد که نیازمند تلاش مضاعف مسؤولان است، گفت: بیان این مشکلات به معنی ندیده گرفتن خدمات نیست.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود از نبود صنایع تبدیلی در مازندران انتقاد کرد و گفت: امسال سه میلیون ۷۰۰ هزار تن محصولات باغی داریم، اما صنایع تبدیلی در استان وجود ندارد.
 
وی با بیان این که مردم علیرغم همه نقد‌هایی که از مسؤولان کشور دارند، اما هیچ گاه انقلاب را رها نمی‌کنند، افزود: این ملت با ایستادگی و مقاومت خود در برابر توطئه‌های دشمنان، آن‌ها را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات