۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۳۲۷۰۸
آیت الله شب زنده دار:

مسؤولان قدردان مردم بصیر و وفادار باشند

مسؤولان قدردان مردم بصیر و وفادار باشند
عضو فقهای شورای نگهبان ۹ دی را نشانه ایمان و وفاداری مردم به اسلام و انقلاب و ارزش‌ها دانست و گفت: مسؤولان قدردان سرمایه بی بدیل مردم بصیر و وفادار باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمد مهدی شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان امروز در درس خارج خود با گرامیداشت سالگرد حماسه 9 دی گفت: روز نهم دی را پاس می داریم و به درگاه حضرت حق جل و علا شکر می گذاریم که نعمت ایمان، بصیرت و وفاداری به اسلام را به مؤمنان و مؤمنات این سرزمین عطا فرموده است.

وی با تجلیل از مقاومت ملت ایران افزود: با وجود این که مشکلات فراوانی برای مردم وجود دارد و بخشی از این مشکلات ناشی از ظلم ظالمین و بخشی دیگر هم معلول بی تدبیری ها، سوء مدیریت ها و یا تسامح های داخلی است اما مردم به اندازه ای فهیم و با بصیرت هستند که این مسائل را از هم تفکیک می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: مردم ایران اسلامی عزت، ایمان، اسلام و ارادتمندی و ولایت مداری خودشان را نسبت به اهل بیت(ع) با مسائل دیگر مخلوط نمی کنند و در موارد لازم و بزنگاه ها حضورهای شایسته ای در صحنه دارند و از اسلام و انقلاب حمایت می کنند.

آیت الله شب زنده دار با بیان این که 9 دی نشانه ایمان و وفاداری مردم به اسلام و انقلاب و ارزش ها است، ابراز داشت: باید شاکر نعمت بصیرت و انقلاب اسلامی باشیم تا عنایت الهی بیشتر شامل حال ایران اسلامی شود، 9 دی روز اعلام برائت از دشمنان اسلام و انقلاب است و سرمایه ای ارزشمند است، وفاداری و حضور در صحنه مردم سرمایه ای بی بدیل است که باید قدردان آن باشیم.

وی ادامه داد: وجود چنین ملت بصیر و آگاهی باعث نصرت الهی و اتمام حجت بر مسؤولان ما می شود، ان شاءالله خدای متعال به همه‎ ما توفیق فهم معارف و عمل به آنها همراه با خلوص نیت و مجاهدت عنایت بفرماید و این انقلاب الهی را که با قصد قربت از طرف امام امت شروع شد و مراجع حمایت کردند و مردم با ایمان و مجاهدی که با جان، مال، فرزند برای انقلاب سرمایه گذاری و در راه خدا تقدیم کردند، به آرمان ها و آمال و اهدافش نائل کند.

محمد قمین
ارسال نظرات