۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۳۳۲۸۴
امام جمعه خرم آباد:

راه سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت

راه سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت
نماینده ولی فقیه در لرستان خطاب به دشمنان، گفت: دشمنان بدانند راه سردار سلیمانی با صلابت تر از گذشته ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت مظلومانه شهید سلیمانی گفت: ‌سردار سلیمانی دیروز جزء صدیقین بود و مدارج عالی معنوی را طی کرد و امروز به خیل شهدا پیوست، شهد شهادت بر او مبارک باد.

سردار سلیمانی با خدا معامله کرد

وی با بیان اینکه باید این صفحه های تاریخ ورق بخورد تا سردارانی همچون سردار سرافراز سلیمانی که سر و جانش را بر کف دست گرفت و با خدا معامله کرد از انسان های اهل نفاق جدا شود، افزود: سردار سلیمانی در این دنیا نیز شهید بود چراکه رفتار، گفتار و سیره اش شهیدگونه بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه اتکا به قدرت لایزال الهی، همبستگی و مهربانی از اصول سرفرازی ملت ها هستند، بیان کرد: شهادت این سردار سرافراز ناله های ما را از دل بیرون افکند و اشک ها را از چشم ما جاری ساخت اما ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند.

وی اظهار داشت: دشمن بداند امروز ما با صلابت تر و محکم تر از گذشته از اهداف متعالی انقلاب اسلامی که امام راحل ترسیم کردند را ادامه می دهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: امروز محکم تر و استوار تر از گذشته پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت می کنیم و تا رسیدن به آخرین اهداف عالی اسلامی لحظه ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: افرادی  شعار «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» را سردادند ولی در میدان عمل صحنه و عرصه را خالی کرده، به دشمن پناه بردند و جاسوس شدند.

حضرت فاطمه و زینب(س) الگوی همگان هستند

امام جمعه خرم آباد با گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) و تسلیت شهادت فاطمه زهرا (س) گفت: کتاب زندگی این مادر و دختر ورق های درخشان بسیاری دارد.

وی ادامه داد: تدبیر منزل، مدیریت در خانه، ‌همراهی با همسر، تربیت فرزندان با ملاطفت و پند و اندرز از جمله ویژگی هایی است که باید از بانوی بزرگ اسلام درس گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اهمیت نقش مادر در تربیت فرزندان خاطرنشان کرد: نباید افراط و تفریط  بانوان در صحنه سیاسی و اجتماعی و عدم حضور آنها در منزل سبب غافل شدن از وظیفه تربیت فرزندان شود.

وی اظهار داشت: باید در تربیت فرزندان از حضرت فاطمه(س) الگو گرفت و با الگو گرفتن از سبک زندگی اسلامی و تربیت صحیح فرزند جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه خضوع، خشوع، عابده و مطیع اوامر الهی بودن از دیگر ویژگی این دوبانوی بزرگ اسلام است، گفت: زنان جامعه امروز می توانند با رعایت این نکات حضوری فعال در عرصه های مختلف داشته باشند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات