۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۶۳۳۹۲۷

تجمع عزاداران شهید سپهبد سلیمانی در کاشان برگزار شد +فیلم

تجمع عزاداران شهید سپهبد سلیمانی در کاشان برگزار شد +فیلم
مردم ولایتمدار کاشان و هیئات مذهبی این شهرستان در اجتماع عظیم و حماسی خود در خون خواهی حاج قاسم سلیمانی از مسؤولان کشور خواستار پاسخ دندان شکن به آمریکا و اسرائیل شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حاج اصغر رجایی یکی از همرزمان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی عصر امروز در اجتماع عظیم و حماسی مردم کاشان در خون خواهی حاج قاسم سلیمانی که در میدان جهاد این شهرستان برگزار شد، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادت خودش ایران اسلامی را عاشورایی کرد.

وی افزود: همه ترس و وحشت آمریکا و اسرائیل در منطقه به خاطر حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت بود و برای همین بود که از ۱۰ سال قبل تا کنون به دنبال به شهادت رسانیدن این فرمانده شجاع جبهه مقاومت بودند.

رجایی گفت: شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرماندهی نبود که در قرارگاه نشسته و از طریق بی سیم نیرو‌های خود را هدایت کند، بلکه او در کنار سربازان خود و هم دوش با آن‌ها در خط مقدم و در میدان مبارزه حضور داشت و با دشمن می‌جنگید و قوت قلب سربازان جبهه مقاومت بود.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاعی بود که همه زندگی خودش را وقف اسلام کرد و عاقبت خودش نیز در راه اسلام به شهادت که آرزوی دیرینه اش بود رسید.

این فرمانده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، آنچه حاج قاسم سلیمانی را به چنین درجه رفیعی رسانید اخلاص او بود که جان و مال و زندگی خود را در راه خدا فدا کرد.

به گفته وی شهید حاج قاسم سلیمانی در طول ۴۰ سال گذشته همیشه در حال مهاجرت و مبارزه با دشمنان اسلام و خدمت به امت اسلامی جهان بود و روز شب برایش معنا و مغهومی نداشت.

رجایی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با دوستان «رُحَماءُ بَینَهُم» و با کفار و دشمن «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّار» بود و در همه دل‌ها نفوذ کرده بود و سردار بین المللی بود و تنها متعلق به ایران اسلامی نبود، بلکه متعلق به جهان اسلام بود و مستضعفان جهان بود.

وی با اشاره به انتخاب سردار قاآنی همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: راه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و ادامه خواهد داشت و علم او را امروز فرد دیگری که در رکابش بوده است به دست گرفته است.
 
لازم به ذکر است، اجتماع عظیم و حماسی هیئات مذهبی و مردم ولایتمدار کاشان عصر امروز در میدان جهاد این شهرستان با حضور آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان و مسؤولان کاشان در میدان جهاد این شهرستان برگزار شد./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 3
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات