۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۶۳۴۱۵۲

تجمع بزرگ مردم بصره در انتظار پیکر «ابومهدی المهندس» برای تشییع

تجمع بزرگ مردم بصره در انتظار پیکر «ابومهدی المهندس» برای تشییع
مردم بصره در انتظارند تا پیکر «ابومهدی المهندس»‌ بعد از تشییع در آبادان به این شهر برسد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم شهر بصره همزمان با شهر کرمان در ایران که پیکر سردار «قاسم سلیمانی» را تشییع کردند، منتظرند تا پیکر هم‌رزم او «ابومهدی المهندس» نایب رییس الحشد الشعبی بعد از آبادان وارد بصره شود.

پیکر پاک شهید مدافع حرم، ابومهدی المهندس صبح امروز به منظور تشییع و بدرقه به سمت کشور عراق با استقبال باشکوه مردم خوزستان وارد فرودگاه آبادان و در آنجا تشییع شد.

پیکر ابومهدی یکشنبه گذشته برای انجام آزمایش دی.ان.ای به همراه پیکر شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش وارد اهواز شده بود و پس از تشییع در تهران و مشهد به آبادان بازگردانده شد تا به منظور تشییع و تدفین به کشور عراق بازگردد.

امروز دوشنبه، پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کرمان -زادگاهش- به خاک سپرده می‌شود و همزمان پیکر هم‌رزمش ابومهدی المهندس در بصره نیز تشییع خواهد شد. قرار است بعد از بصره، پیکر او به مقبره «وادی السلام» در نجف منتقل و در آنجا به خاک سپرده شود. 

شبکه خبری آفاق با پخش تصاویری زنده از حضور مردم، گزارش کرد که مردم در حال اضافه شدن هستند. از تصاویر روشن است که مردم با در دست داشتن پرچم‌های قرمز به نشانه خون‌خواهی و پرچم گروه‌های مقاومت، خواسته‌هایی مشابه خواسته‌های مردم ایران دارند که خواستار پاسخ ایران به اقدام تروریستی آمریکا شده‌اند.

ارسال نظرات