۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۶۳۴۶۵۴
مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه:

موشک باران سپاه هیمنه آمریکا را درهم شکست

موشک باران سپاه هیمنه آمریکا را درهم شکست
مقدم فر با اشاره به اینکه موشک باران دو پایگاه آمریکا در خاک عراق هیمنه آمریکا را درهم شکست، گفت: همه دنیا متوجه شدند آمریکایی که ادعای کدخدایی داشت یک قدرت پوشالی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حمیدرضا مقدم فر جمعه شب در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در آستان مقدس علی ابن باقر (ع) مشهد اردهال کاشان برگزار شد، گفت: موشک باران دو پایگاه آمریکا در خاک عراق هیمنه آمریکا را درهم شکست.

وی افزود: با موشک باران دو پایگاه مهم آمریکایی عین الاسد و اربیل در خاک عراق برای نخستین بار همه دنیا متوجه شدند کسی که ادعای کدخدایی داشت و خود را قدرتمندترین کشور دنیا معرفی می‌کرد یک قدرت پوشالی و توخالی بیش نیست.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه انتقام ما از آمریکا یک انتقام راهبردی است، گفت: انتقام راهبردی یعنی این انتقام تنها پروژه نیست، یک پروسه طولانی مدت با جغرافیایی بی مرز است.

مقدم فرادامه داد: انتقام راهبردی یک پروسه ادامه دار است و راهبردی نقطه‌ای نیست که یک انسان هدف قرار داده شود یا یک پایگاه هدف قرار بگیرد و تمام شود، بلکه یک انتقام راهبردی است.

به گفته وی انتقام راهبردی یک هدف نیست، بلکه یک سلسله اهداف است و یک نقطه نیست و جفرافیای وسیعی را در بر می‌گیرد.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه موشک باران پایگاه عین الاسد و اربیل را سیلی ایران به آمریکا دانست و ابراز داشت: انتقام راهبردی هم رسمی است و هم غیر رسمی، موشک باران پایگاه آمریکا انتقام راهبردی رسمی جمهوری اسلامی ایران بود.

مقدم فر گفت: اگر آمریکا یک نقطه در ایران را هدف قرار می‌داد ایران نیز پاسخ آمریکا را می‌داد، اما آن‌ها حاج قاسم سلیمانی را زدند که تنها متعلق به ایران نبود و متعلق به همه مسلمانان و جبهه مقاومت بود و آن‌ها آتش به اختیار هستند و حق انتقام آن‌ها محفوظ است.

وی با اشاره به اینکه ما تنها یک سیلی به آمریکا زدیم که آن نیز سنگین بود، گفت: انتقام یک وجه رسمی و یک وجه غیر رسمی دارد و جبهه مقاومت آتش به اختیار است و حق انتقام برایش محفوظ است، چرا که حاج قاسم تنها متعلق به ملت ایران نبود.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه ابراز کرد: در انتقام راهبردی انتظار راهبردی است و کم شدن شر آمریکا از منطقه است.

مقدم فرادامه داد: رهبر انقلاب می‌فرماید، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید، اما شهادت حاج قاسم سلیمانی ۲۵ سال را کوتاهتر کرده است.

وی با بیان اینکه آرزوی شهید تهرانی مقدم موشک باران صهیونیست‌ها بود، افزود: این آرزوی شهید تهرانی مقدم در حال تحقق است و یکی از آثار و دستاورد‌های خون حاج قاسم سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل است.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه گفت: امروز با شهادت حاج قاسم سلیمانی زمینه اخراج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل فراهم شده است و یمن نیز که بیشترین سربازان امام زمان (عج) را دارد در حال آماده شدن است./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات