۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۶۳۴۷۱۰
مدیر مدرسه علمیه امام القائم:

سردار سلیمانی یک قهرمان ملی و اسطوره مبارزه با تروریسم بود

سردار سلیمانی یک قهرمان ملی و اسطوره مبارزه با تروریسم بود
حجت الاسلام والمسلمین بدری با بیان اینکه سردار سلیمانی یک قهرمان ملی و اسطوره مبارزه با تروریسم بود، گفت: انتقام سخت با اخراج آمریکا از منطقه محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اخلاص را از ویژگی های مهم سردار سلیمانی برشمرد و گفت: اخلاص دلیل محبوبیت سردار دلها در میان ملت ایران بود.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی تنها برای کسب رضای الهی مجاهدت و تلاش کرد برای همین سردار دلها شد.

حجت الاسلام والمسلمین بدری با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی دنیا را متاثر و غمگین کرد، اظهار داشت: اخلاص، شجاعت و مردانگی سردار سلیمانی را به یک قهرمان ملی و اسطوره مبارزه با تروریسم تبدیل کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) ولایتمداری و خدمت به مردم را دلیل اصلی عظمت و بزرگی سردار سلیمانی دانست و ادامه داد: او نه تنها به ملت ایران بلکه به تمام انسان هایی که نیازمند کمک و یاری بودند در خط مقدم و بدون هیچ چشم داشتی خدمت می کرد.

وی افزود: مردم سیل زده اهواز تا ابد محبت سردار سلیمانی را در حادثه سیل سال گذشته فراموش نمی کنند او بدون هیچ تکلفی در میان مردم آسیب دیده حاضر شد تا مشکل آنان را رفع کند.

حجت الاسلام والمسلمین بدری با بیان اینکه سردار سلیمانی یک مکتب بود، عنوان کرد: دشمن با ترور شهید سلیمانی هرگز نمی تواند اندیشه و مکتب این شهید والامقام را خاموش کند و باید هر لحظه منتظر انتقام سخت از سوی محور مقاومت و کشورهای اسلامی منطقه باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) خاطرنشان کرد: زمانی که رهبر انقلاب می فرمایند انتقام سختی از جنایات‌کاران خواهیم گرفت به طور قطع این سخن محقق خواهد شد و این انتقام سخت همان اخراج آمریکا از منطقه است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات