۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۳۵۱۲۴
عضو ارشد حزب‌الله:

ایران هیبت آمریکا را در هم شکست

ایران هیبت آمریکا را در هم شکست
عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان تصریح کرد: پاسخ به ترور سردار شهید «قاسم سلیمانی» تنها با خروج آمریکایی‌ها از عراق و منطقه تمام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد، ایران با زدن پایگاه آمریکایی «عین الاسد» گستاخی و تکبر آمریکا را هدف گرفت و هیبت آن را در هم شکست.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، شیخ قاووق ادامه داد: خون فرمانده شهید «حاج قاسم سلیمانی» پایان حضور آمریکا در منطقه و عراق را نوشت به نحوی که آمریکا دیگر جایی در آینده منطقه نخواهد داشت.

وی تأکید کرد، زدن پایگاه عین‌الاسد آمریکا آغاز پاسخ بود و این پاسخ تنها با خروج نیروهای آمریکایی از منطقه و عراق تمام می‌شود.

شیخ قاووق در ادامه به وضعیت داخلی لبنان پرداخت و گفت، بحران در لبنان از بد به سوی بدتر می‌رود و زمانی که بحران در کشوری به این حد برسد همه برای نجات آن جمع می‌شوند.

وی تصریح کرد، حزب‌الله از همان ابتدا اعلام کرده دنبال سهم‌خواهی نیست بلکه خواهان بهترین و سریع‌ترین راه برای نجات کشور از طریق تشکیل دولت نجات است.

نبیل قاووق ادامه داد، آنچه امروز بیشتر از هر زمان دیگری بیم آن می‌رود این است که علی‌رغم تمام همکاری حزب‌الله برای تشکیل دولت، فرصت از دست برود.

امروز یک وبگاه لبنانی چند دلیل برای عدم تشکیل دولت جدید این کشور ارائه کرد که از جمله آنها اصرار نخست‌وزیر مکلف به دولت تکنوکرات صرف است.

ارسال نظرات